שעון בוגאטי
שעון Bugatti Chiron Tourbillon.
שעון בוגאטי
שעון Bugatti Chiron Tourbillon.

ברכבים של מותגי העילית האולטרה יוקרתיים נהוג להתקין על הדשבורד שעון מחוגים, לא כזה עם מנגנון דיגיטלי שנרכש באליאקספרס וגם לא כזה של רולקס שלא נחשבת מספיק אקסלוסיבית, אלא מותג שעונים/בית עיצוב ההולם את המעמד.

 

במקרה של בוגאטי, לרכב על מתאים מותג על וב-15 השנים האחרונות זה היה מותג פרמיג'אני השוויצרי והחל מהשנה שעברה נחתם חוזה בלעדיות את יצרן השעונים והתכשיטים הניו יורקי Jacob & Co. בבוגאטי שירון החדשה, בניגוד לויירון, אמנם אין שעון דקורטיבי על בדשבורד אבל זה לא מנע משני המותגים להציג כעת את הפרי הראשון של שיתוף הפעולה בינהם, שעון יד (Bugatti Chiron Tourbillon) המעוצב בהשראת השירון.

על הצד האסתטי תחליטו בעצמכם, אבל אי אפשר שלא להתרשם מהירידה לפרטים שרק שעון מבית מותג עילית יודע לייצר וכמובן גם הולם את מחיר השעון העומד על $280,000 שזה בערך 10% ממחירה של השירון, אך במחיר הזה תוכלו לרכוש בארה"ב פרארי חדשה. מהשעון הזו יוכלו להנות רק מספר מצומצם אנשים שיצליחו להיכנס לרשימת ההמתנה, לא יזיק אם אתם בעלים של בוגאטי.

 

שעון בוגאטי
שעון במחיר של פרארי.

בליבו של השעון נמצא רפליקה למנוע ה-W16 של השירון ורק "המנוע" הזה מורכב מ-578 חלקים מיניאטורים, כולל גל ארכובה ובוכנות של ממש. מסגרת השעון עשויה מטיטניום וזכוכית ספיר, ממנה גם עשוי "בלוק" המנוע השקוף, מאפשרת הצצה מלאה לכל המנגנון המכני של השעון. המנוע הזה לא רק לתצוגה אלא הוא גם פועל, אך בנפרד למנגנון הרגיל של השעון וזו הסיבה שיש לשעון שלושה כתרים, המרכזי למתיחת שני המנגנונים והשמאלי להתנעת המנוע. אמרנו ירידה לפרטים? לשעון יש גם שעון דלק המציג את יתרת המתח בקפיץ, בצד השעון תוכלו למצוא "שני מגדשי טורבו" וכל המנגנון נשענן על קפיצים בצבע כחול שנמצאים שם לא רק כדקורציה אלא לשיכוך של ממש.

תגיות: בוגאטי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.