אודי מספקת לנו פרטים ראשוניים על ה-A3 ספורטבק החדשה אותה היא תחשוף בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, יחד עם תמונות של הדגם תחת מעטה הסוואה וליתר דיוק, של ה-S3 הספורטיבית שתתחרה בקרוב מול מרצדס A35 ו-ב.מ.וו M135i החדשה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם נתייחס לרגע לעיצוב החיצוני, אנחנו מקבלים את מה שציפינו לקבל, עיצוב חיצוני שהוא אבולוציה לדגם היוצא וכו כל הדגמים העדכניים של אודי המראה קצת אגרסיבי וספורטיבי יותר, גם בזכות הגריל הקדמי הגדול והבולט יותר וחתימת התאורה החדשה של אודי.

 

אודי S3 החדשה
עיצוב אגרסיבי יותר למראה.

בשלב זה, אודי מתגאה לספר לנו על שדרוג היכולות הדינמיות של הדגם עם הבטחה לרכב מהנה יותר לנהיגה, אך אתם כבר יכולים לרשום לעצמכם שגם אם יש שיפור בתחום הזה, זו תהיה מכונית מהירה מאוד אך גם קלה וצפויה מאוד לנהיגה, כמו כל דגמי S של אודי.

 

כך לדוגמה, באודי אמנם מתגאים בכך שמערכת בקרת היציבות ESC מציעה כעת חופש גדול יותר של החלקת גלגלים ותנועה סביב ציר הסבסוב אבל בשורה התחתונה, גם במצב בו מערכת בקרת היציבות במצב כבוי, ESC Off, היא עדיין תתערב במצבי קיצון כך שאין באמת ניתוק מלא של בקרת היציבות.

 

אודי S3
מערכת הנעה כפולה עם שליטה אלקטרונית.

מערכת ההיגוי הפרוגרסיבית בדגם עודכנה כך שכעת היא מהירה יותר ונדרשים רק 2.5 סיבובים מנעילה לנעילה. מערכת הבולמים האדפטיביים עודכנה כך שכת היא ספק מנעד רחב יותר של דרגות קשיחות, רך באמת במצב קומפורט (רך יחסית לדגם ביצועים כמובן) וקשיח יותר במצב הדינמי.

 

כל דגמי ה-A3 החדשה מצוידים בבורר מצבי נהיגה Audi drive select המשנה את האופי של תגובת המנוע ותגבור ההיגוי ובהתאם לדגם, גם את פעולת תיבת ההילוכים האוטומטית, הבולמים ולראשונה גם את פעולת מערכת ההנעה הכפולה. בנוסף, המערכת משנה גם את אופן פעולת המערכות הבאות: בקרת האקלים (במצב ECO), תאורת ה-matrix LED הראשית, מותחן החגורה ובקרת השיוט האדפטיבית (שתגיב באופן ספורטיבי יותר במצב הדינמי, לדוגמה).

 

אודי S3 החדשה
אין שינוי בחטיבת ההנעה של ה-S3.

אודי ציידה את ה-A3 החדשה, ובמיוחד את ה-S3 החדשה, במערכת הנעה כפולה חדשה ומתקדמת יותר עם מנגנון שליטה אלקטרוני על חלוקת המומנט. המערכת מאפשרת במקרים מסוימים העברה של עד 100% מהמומנט לציר האחורי.

 

אודי לא מספקת לנו פרטים על יחידות ההנעה של הדגם, אך תסתכלו המפרט של הגולף והלאון החדשות תדעו את כל מה שאתם צריכים, כך שניתן לצפות למנועי בנזין החל מ-1.0TFSI עם 110 כ"ס ו-1.5TFSI עם 130 או 150 כ"ס ו-2,0TFSI עם 190 כ"ס. שני המנועים הראשונים משודכים למערכת מיקרו-היברידית 48V ואת כל המנועים ניתן לקבל עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S-tronic. אודי S3 החדשה תצויד באותו מנוע 2.0TFSI עם כ-310 כ"ס, ההספק לא שודרג בשל תקנות הזיהום החדשות.

אודי A3 החדשה תוצג בתחילה בדגם הספורטבק 5 דלתות, בהמשך השנה תוצג ה-A3 סדאן וגרסת השלוש דלתות של הדגם, ששיווקה בדגם היוצא כבר הופסק בשנת 2017, לא תחזור להיצע עם הדגם החדש, במקומה אנחנו מצפים לפגוש גרסת קופה למרכב הסדאן, גרסה שתתחרה במרצדס CLA וב- סדרה 2 גראן קופה החדשה של ב.מ.וו.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

יפה מאוד. עוד רכב עם שילוב של DSG ו-TSI שמתפוצץ אחריי שלוש-ארבע שנים. מיצינו את הנושא.

This comment was minimized by the moderator on the site

יציגו לנו בעלי a3, תקלות ברכב ?

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מהנה מאד ממש תענוג אבל ...מלא מלא תקלות יקרות מאוד מאוד ,
השאלה האם זה שווה את התענוג ?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location