עד עתה, דגמי הביצועים אודי SQ8 ואודי SQ7 שווקו באירופה עם מנוע דיזל בלבד: 4.0 ליטר V8 TDI עם 435 כ"ס ו-91.7 קג"מ. כעת, אודי מציגה גרסאות בנזין V8 TFSI לשני הדגמים עבור הלקוחות האירופאים שאוהבים את זה חזק ומהיר יותר. 

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בחזית הדגמים נמצא את מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו החדש של אודי שהוצג עם ה-RS6 ומשרת גם את ה-Q8 RS, כאן הוא מייצר הספק מרבי של 507 כ"ס ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ, לעומת 600 כ"ס ו-81.5 קג"מ בדגמי ה-RS. בשני הדגמים המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לכל הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קוואטרו. לפי אודי זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות, לעומת 4.8 שניות בגרסאות הדיזל, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

2011 אודי SQ7 TFSI
אודי SQ7 TFSI.

כמו בדגמי הדיזל, גם כאן נמצא מתלי אוויר בכיול ספורטיבי השומרים על מרכב מאוזן ומאפשרים את שינוי גובה המרכב בכמה סנטימטרים ומערכת היגוי לכל הגלגלים המפנה את הגלגלים האחוריים במהירויות נמוכות נגד כיוון הגלגלים הקדמיים (עד 5 מעלות) ועם כיוון הגלגלים הקדמיים במהירויות מעל ל-60 קמ"ש לשיפור היציבות במהירויות גבוהות. בנוסף נמצא דיפרנציאל ספורט אחורי המחלק את המומנט בין הגלגלים מאחור ומוטות מייצבים אלקטרומכניים אקטיביים (eAWS) המאפשרים להפחית את זוויות הגלגול בסיבובים ולשמור על נוחות נסיעה גבוהה בשאר הזמן.

 

אודי SQ8 תא הנוסעים
אווירה תואמת בתא הנוסעים.

השליטה על כל המערכות האלו מתבצעת דרך בורר מצבי הנהיגה המשנה את אופי פעולת המערכות בהתאם למצב הנבחר. לרשות הנהג לא פחות משבעה מצבים לבחירה כולל מצב ספורט, שטח ומצב אישי המאפשר לשלב בין מספר מאפיינים.

 

2011 אודי SQ7
אודי SQ7 TFSI.

אודי SQ7 TFSI מצויד בחישוקי "20 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "22 ואילו אודי SQ8 TFSI מצויד כסטנדרט בחישוקי "21 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "22 ואף ל-"23. מערכת הבלימה המשופרת של הדגמים כוללת קליפרים בצבע שחור וצלחות בלימה קדמיות בקוטר של 400 מ"מ. לקוחות הדגמים יוכלו לשדרג למערכת בלימה עם צלחות קרמיות, אז הקליפרים מגיעים בצבע אפור.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

אתקשה לבחור בין ה 7 ל 8. בעיה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location