אופל תחשוף בתערוכת פריז 2010 את האסטרה GTC קונספט. על הכוונת, פולקסווגן שירוקו וגולף GTI.

אופל אסטרה GTC קונספט - גרסת ה-3 דלתות לאסטרה

באופל קוראים לה “GTC פריז" והיא מראה לנו ברמז עבה את מראה האסטרה 3 דלתות החדשה והן את הגרסה החמה ה-VXR. ה- GTC הקומפקטית 3 דלתות האצ'בק, היא באורך של 4.46 מטר, 4 ס"מ יותר מגרסת ה-5 דלתות האצ'בק. למרות הגג בצורת קופה המשתפל לאחור, אופל טוענים שה-GTC עדיין תהיה נוחה ל-5 נוסעים.

 

ה- GTC פריז, נועלת חישוקי 21 אינצ', שלא יגיעו לגרסת הייצור, תאורת LED נמצא מלפנים ומאחור כמתבקש מצו האפנה המודרני.. סמנכ"ל מחלקת העיצוב, מארק אדמס, אומר "בעיצוב ה-GTC פריז רצינו להביעה את הצד האמוציונלי של מותג אופל ואנו מאמינים שהעיצוב אכן בעל אפקט ויזואלי המחזק את הצד הדינאמי שלנו".

 

הקונספט מוצגת עם מנוע 2.0 ליטר המשודך למערכת עצור/סע ותיבת 6 הילוכים ידנית. באופל לא מספרים איזה מנוע ישודך לגרסת ה-VXR, אך השמועות מדברות על מנוע בהספק של 280 כ"ס. לגרסאות הרגילות יותר יוצמדו מנועי בנזין ודיזל. גרסת ה-VXR תקבל דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני בדומה לגרסת ה-5 דלתות GTC.

 

גרסת ה-3 דלתות לאסטרה יחד עם הגרסאות החמות, תוצגנה רק באמצע 2011. לפי הכיוון החדש של אופל, שהחל עם האופל אינסגניה, קבוצת שלמה, היבואנית החדשה של רכבי אופל, עשתה עסקה טובה. השאלה הגדולה אם חברת ליסינג תחשוב גם עלינו ותייבא גם את הדגמים החמים והמעניינים או שכמו דלק מוטורס, תייבא רק את הדגמים הטובים לשוק הליסינג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.