האסטרה GTC, הגרסה הספורטיבית 3 דלתות קופה של האסטרה, צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה.

אופל אסטרה GTC

בקבוצת שלמה, יבואנית אופל לישראל, נמסר שהם שוקלים בחיוב את ייבוא ה-אסטרה GTC עוד השנה לישראל. מעבר לכך שמדובר בדגם שיתרום לקידום תדמית המותג, האסטרה GTC יושבת בדיוק על המשבצת של פולקסווגן שירוקו (גם רנו מגאן ספורט) ותוצע עם 2 מנועים בשלושה הספקים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אופל חשפה את האסטרה GTC לפני כחודש והחשיפה הרשמית לציבור תעשה בתערוכת פרנקפורט 2011 בספטמבר. אסטרה GTC, היא לא סתם אסטרה יפה עם 3 דלתות, אלא דגם שתוכנן מראש להיות ספורטיבי וכולל לא מעט שינויים לעומת האסטרה הרגילה.

 

ל-אסטרה GTC בסיס גלגלים שצמח ב-10 מ"מ, המרכב הונמך גם כן ב-10 מ"מ ומפסק הסרנים הורחב ב-40 מ"מ מלפנים ו-30 מ"מ מאחור. השינוי העיקרי הוא תוספת של מתלה מקפרסון מתקדם הנקרא HiPer Strut, אשר נמצא גם באינסיגניה ובביואיק לה-קרוס. כאופציה, תשווק ה-אסטרה GTC עם אפשרות לבולמים אדפטיביים שנקראים אצל אופל FlexRide ומאפשרים לנהג לבחור בין 3 מצבים: Standard, Sport and Tour .

 

אופל אסטרה GTC תשווק עם שלושה מנועים. 1.4 ליטר טורבו המשרת גם את ה-אסטרה טורבו הרגילה בשני הספקים של 120 כ"ס ו-140 כ"ס ומנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 180 כ"ס ו-23.4 קג"מ אשר מאפשר ל-אסטרה GTC להציג ביצועים של 7.8 שניות 0-100 קמ"ש עם תיבת שישה הילוכים ידנית.