אלפא מציע לרוכשי הג'ולייטה אפשרות לבחור את צבע הדשבורד, ידית ההילוכים ואף כיסוי מיוחד לונטיל.

אלפא אומיאו גולייטה

אלפא ג'ולייטה היא המכונית הכי חשובה בהיסטוריה של אלפא רומיאו בעידן פיאט. זו אמנם נשמעת הצהרה בומבסטית, אך הג'ולייטה היא להיות או לחדול עבור מותג אלפא רומיאו בפיאט. אם אלפא לא תצליח לעמוד ביעדי המכירות שפיאט הציבה בתכנית החומש, 500,000 יחידות בשנה עד שנת 2014, דרכיהן של פיאט ואפלא ייפרדו סופית. לכן אלפא ופיאט עשות הכל בכדי שדרכה של זו תצלח, לא רק כרכב נישה או כזה שכולם אומרים “איזה נשמה” אך פונים לסוכנות אחרת מעבר לכביש, אלא כרכב פרמיום מהשורה הראשונה.

 

לכן אלפא מוסיפה אפשרות ללקוחות להוסיף קצת טאצ' אישי, עוד משהו שיגרום ללקוחות את להרגיש שמישהו דואג להם. לקוחות שירכשו את הג'ולייטה החדשה, יכולו לבחור בין 4 צבעים נוספים לגימור של פס הקישור האורכי על הדשבורד. הצבעים לבחירה הם לבן קרח, אפור כהה, כחול עמוק ודמוי סיבי פחמן. בנוסף לצבע הדשבורד ישנה אפשרות לבחור בצבע ראש ידית ההילוכים בצבעים הבאים, שחור מבריק, לבן קרח, כחול עמוק, אדום, אדום 8C ודמוי סיבי פחמן. רק חבל שראש ידית ההילוכים עשוי פלסטיק ולא מתכת בעלת תחושה נעימה יותר בכף היד.

 

טאצ' קטן ונוסף הוא מכסים עם לוגו של אלפא לשסתומי הצמיגים (ונטיל). סמל"ת תשיק בקרוב באופן רשמי את הג'ולייטה החדשה יחד עם התיבה האוטומטית, למרות שרשמית הג'ולייטה החדשה כבר נמצא בארץ בגרסתה הידנית. מהלך זה מראה שגם בסמל"ת לוקחים מאוד ברצינות את שיווק הג'ולייטה החדשה, כשוברת שיוויון בשוק הקומפקטיות פרמיום.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.