הסטלביו First Edition מצויד במנוע 2.0 טורבו 280 כ"ס המספק נתון תאוצה מרשים למדי של 5.7 שניות.

 

אלפא רומיאו אמנם רוצה לחזור למיינסטרים, אך בשלב זה היא עדיין מתנהלת כמותג נישה עם הצגתו של הסטלביו First Edition, גרסת השקה מיוחדת לקרוסאובר הראשון של המותג. לשאר גרסאות הדגם, הרגילות יותר והפונות לקהל הרחב ולא רק למעריצי המותג, נאלץ להמתין עוד מספר חודשים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הסטלביו "מהדורה ראשונה", מצטרף אל הגרסה הבכירה של הדגם, הסטלביו QV עם 510 כ”ס, אותה אלפא רומיאו הציגה בשנה שעברה. מתחת למכסה המנוע אנחנו פוגשים את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הג'וליה ולוצ'ה, עם 280 כ"ס ב-5,250 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב-2,250 סל"ד.

 

עם תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה Q4 (עם העדפה של הציר האחורי) זה מספיק בכדי לרשום נתון תאוצה של 5.7 שניות 0-100 קמ"ש. זה נתון המציב את הסטלביו ולוצ'ה צמוד לדגמים כגון אודי SQ5 החדש או X3 Xdrive35i - שני דגמים המצוידים במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו. המהירות המרבית בדגם עומדת על 230 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת על 14.3 ק"מ לליטר. 

 

תא נוסעים אלפא רומיאו סטלביו
תא הנוסעים מרשים למראה כמו בג'וליה.

בנוסף לכך, דגם זה מצויד בחישוקי "20, קליפרים בצבע אדום, תאורת בי-קסנון, גימור כרום סביב החלונות הכהים ותאורת כניסה בידיות הדלתות החיצוניות. בתא הנוסעים אנחנו מוצעים מושבי עור חשמליים ומחוממים, מולטימדיה "8.8, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ובורר מצבי נהיגה, לוח מחוונים עם מסך "7 ועוד.

 

לסטלביו, המתבסס על הפלטפורמה המצוינת של הג'וליה, אורך של 4,687 מ"מ, רוחב של 1,903 מ"מ, גובה של 1,648 מ"מ, ובסיס גלגלים של 2,818 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 520 ליטר ומשקלו של הדגם על 1660 ק"ג. 

 

בהמשך השנה, אלפא צפויה להציג גרסאות הנעה נוספות לדגם, כולל 2.0 טורבו עם 200 כ"ס, כמה דגמי דיזל ובכלל, לאלפא יש עוד חלל גדול למלא בין ה- QV לו הספק מרבי של 510 כ"ס לבין הגרסאות הרגילות יותר של הדגם. 

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

הקרוסאובר הכי יפה שיש.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location