אגד תעבורה
אלקטרה אפיקים רוכשת את אגד-תעבורה.
אגד תעבורה
אלקטרה אפיקים רוכשת את אגד-תעבורה.

לאחר שרכשה בינואר השנה את חברת התחבורה אפיקים והקימה את אלקטרה-אפיקים, אלקטרה ממשיכה להרחיב את אחיזתה בשוק התחבורה הציבורית וההסיעים בישראל עם רכישת בעלות מלאה על חברת אגד-תעבורה, באמצעות חברת הבת אלקטרה-אפיקים, בסכום כולל של 200 מיליון שקל. אגד-תעבורה מפעילה כיום 5 אשכולות של קווי תחבורה ציבורית ברחבי הארץ ומחזיקה בצי של כ-537 אוטובוסים.

 

עם השלמת הרכישה אלקטרה-אפיקים הופכת לשחקן השלישי בגודלו בתחום התחבורה הציבורית בישראל, אחרי אגד ודן, עם צי של 1,500 אוטובוסים.

 

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "אנחנו מודיעים היום על רכישת חברת אגד-תעבורה. עסקה זו מהווה המשך ישיר לעיסקה לרכישת השליטה בחברת אמנון מסילות, הכוללת את חברת אפיקים, באמצעותה נכנסה אלקטרה לתחום התחבורה, אותו סימנה החברה כמנוע צמיחה משמעותי לשנים הבאות. רכישת אגד-תעבורה הופכת למעשה את אלקטרה אפיקים לשחקנית השלישית בגודלה בשוק התחבורה בישראל, עם צי של כ-1,500 אוטובוסים ועם קצב הכנסות של כ-1.2 מיליארד שקל. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב פעילות זו, כדי למצב את אלקטרה כאחת ממפעילות התחבורה הגדולות בישראל".

לשם התזכורת, בשנת 2000 משרד האוצר ומשרד התחבורה השיקו את הרפורמה הגדולה ביותר בתחום התחבורה הציבורית בישראל, חלק מאותה רפורמה חייבה את אגד לוותר על חלק מצי האוטובוסים שלה ולשם כך הקימה ביחד עם חברת תעבורה את אגד-תעבורה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.