ביום שישי הקרוב ב-13.06 באמפי של משמר דוד, תיפתח ליגת MDC EXTREME למרוצי רכבי שטח. האירוע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

MDC EXTREAM

חברת "מסלולים" בבעלות ראם סמואל, נהג מרוצים ופעמיים אלוף צרפת במרוצי ראלי ואמיר ברמלי מבעלי קבוצת רוביקון, פותחת לראשונה בישראל ליגת מרוצים הנקראת ליגת עבירות MDC EXTREME, המוסדרת הראשונה מסוגה בישראל . הליגה מורכבת מחמש תחרויות של רכבי שטח אשר הנהגים נדרשים להתגבר על מגוון מכשולי עבירות בתוך זמן קצוב.

 

הארוע הראשון במסגרת הליגה שתתפרש על כל השנה, יוצא לדרך ביום שישי ה- 13.6 באמפי משמר דוד בין השעות 9:00-14:00. במתחם יבנו מכשולים מגוונים שיותאמו לקטגוריות השונות. הקהל יוכל לצפות במהלך התחרות מהטריבונות הקיימות באפמ' ולעודד את המשתתפים.

 

הליגה מתקיימת בכפוף לאישורי הרשות לנהיגה ספורטיבית ובהתאם לחוק הנהיגה הספורטיבית, התחרויות יתקיימו הן במתחמים סגורים והן במרחב הפתוח ויכללו בנוסף לתחרויות פעלות, תצוגות יכולת וחיבור ישיר עם הספורטאים. הנהגים יתחרו על רכבי השטח וידרשו להתגבר על מגוון מכשולי עבירות בתוך זמן קצוב. רכבי שטח מגוונים, החל מג'יפים ורייזרים סטנדרטים, ועד ל"מפלצות" שטח בבניה עצמית, כל אלה מתחרים במספר קטגוריות: רכבים דואלים, אדוונצ'ר ואקסטרים.

 

במסגרת הליגה במהלך כל השנה יתחרו הנהגים על רכבים לא שגרתיים החל מג'יפים משודרגים ועד באגים מפלצתיים בבניה עצמית. הנהגים יצטרכו להתמודד עם תנאים קשים והתגברות על מכשולים מגוונים ושילוב של אקשן ושטח, נושא מאוד מפותח במדינת ישראל באם מדובר בחובבי רכיבת שטח, פעילויות שטח אתגריות ועד לחובבי טיולים בטבע או סתם מנגלים והקמפינג.

 

רון חכים מנכ"ל חברת מסלולים מסר: "אנו שמנו לנו מטרה לחשוף את הקהל הישראלי לתרבות מוטורית תחרותית, ענף שעדיין נמצא בתחילת דרכו בארץ. לראשונה במסגרת ארועי ספורט מיוחדים אלו, ניתן מענה לקהל לבלות עם המשפחה ולעבור יחד חוויה עוצמתית ומגוונת בכל חמשת התחרויות המרכיבות את הליגה ובמהלך כל אחד מהם יתקיימו תחרויות בשטחים שונים".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.