ברבעון השלישי של השנה כלמוביל תחל לשווק את הג'אקו 5 אשר יצטרף אל הג'אקו 7 המצליח המשווק כיום בגרסת בנזין רגילה או בגרסת פלאג-אין. הג'אקו 5 ישווק בשלב הראשון בגרסת בנזין 1.6 טורבו רגילה כמו זו של הג'אקו 7 (עם 140 כ"ס ו-48 קג"מ) וכן בגרסה חשמלית אשר נחשפת כעת לראשונה. בשלב מאוחר יותר ג'אקו מתכננת להשיק גרסה היברידית רגילה לג'אקו 5 אך בשלב זה אין פרטים על הדגם.
לג'אקו 5 החשמלי יחידת הנעה המשלבת מנוע קדמי בהספק של 207 כ"ס ומומנט מרבי של 29.3 קג"מ בשילוב עם סוללה בקיבולת של 61kWh. השילוב הזה מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.7 שניות לצד טווח נסיעה משולב של כ-400 ק"מ - קחו בחשבון שהנתון עדיין לא סופי וצפוי להיות קצת גבוה יותר באזור ה-420-430 ק"מ. נתוני הטעינה של הדגם די סטנדרטיים, כ-7 שעות לטעינה ביתית מלאה וכ-30 דקות לטעינה מהירה של 10% עד 80%.

ג'אקו 5 EV זכה לעיצוב שונה לחזית הדגם עם פגוש קדמי אטום במקום גריל צלעות אנכיות המאפיין את דגמי ג'אקו האחרים. מעבר לכך זה אותו ג'אקו 5, קרוסאובר משפחתי קומפקטי המתחרה בעיקר מול דגמים כגון צ'רי FX EV אך גם מול דגמים כגון BYD אטו 3. לדגם אורך של 4.38 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.65 מטר ובסיס גלגלים של 2.62 מטר. למרות המידות הקומפקטיות לג'אקו 5 תא מטען גדול בנפח של 480 ליטר.

מי שיעדיף מנוע בנזין מסורתי יכול לבחור בגרסת הבנזין עם מנוע 1.6 טורבו 140 כ"ס ו-28 קג"מ בשילוב עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, כך שלגרסה זו נתון 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות.

חלל תא הנוסעים של הג'אקו 5 מודני ומעודן יותר מזה "הקשוח" של הג'אקו 7. כיאה לרכב מודרני נמצא כאן מסך מולטימדיה "13 גדול, לוח מחוונים דיגיטלי המוטמע באופן אלגנטי באלמנט הדקורטיבי של הדשבורד, נמצא לצד זה גם בקרת אקלים, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה, מצלמת 360 מעלות וגם את גלגל ההגה החדש של ג'אקו עם משטחי מגע.