2020 פולקסווגן גולף GTI החדשה
פולקסווגן גולף GTI החדשה.
2020 פולקסווגן גולף GTI החדשה
פולקסווגן גולף GTI החדשה.

פולקסווגן משחררת שלל תמונות וסרטונים של הגולף GTI החדשה.

 

כשבוע לאחר שחשפה את הגולף GTI החדשה, דור שמיני (MK8) לגרסת הביצועים של הגולף החדשה, פולקסווגן מפנקת אותנו בשלל תמונות וסרטונים חדשים של הדגם המאפשרים לבחון את העיצוב החדש מכל זווית אפשרית.

גולף GTI החדשה, המבוססת כמובן על הגולף 8 החדשה, מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 245 כ"ס ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ, נתונים זהים לאלו של גרסת הפרפורמנס של הדגם הנוכחי. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG. פולקסווגן עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, אך ניתן לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1-6.2 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

2020 גולף GTI החדשה
גולף GTI החדשה.

לעומת הגולף הרגילה הגולף GTI זכתה למתלים משודרגים, כולל בולמים/קפיצים קשיחים יותר והנמכת מרכב של 10 מ"מ. כאופציה רוכשי הדגם יוכלו לשדרג למערכת בולמים אדפטיביים, אלו מנמיכים את המרכב ב-15 מ"מ לעומת הדגם הרגיל. בנוסף לכך נמצא מערכת בקרה דינאמית VDM וכן מערכת היגוי משודרגת המבטיחה ניהוג חד ויותר משוב לנהג. גולף GTI מעולם לא הייתה הוט האצ' קיצונית אלא משפחתית האצ'בק עם הרבה פלפל אך עם דגש על שימושית יום יומית, גם בנושא נוחות הנסיעה, תחום בו ניתן דגש רב יותר בדגם החדש - כך לפי פולקסווגן לפחות.

למי שרוצה אופי של GTI אך עם מערכת הנעה חסכונית יותר יוכל לבחור באחד משני הדגמים: גולף GTD עם מנוע דיזל וגולף GTE עם הנעה היברידית פלאג-אין. גולף GTD מצוידת במנוע דיזל 2.0 ליטר TDI עם 200 כ"ס ו-40.8 קג"מ, גולף GTE מציעה הספק כולל של 245 כ"ס ו-40.8 קג"מ טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.