ב.מ.וו M4 CS החדשה 2024
ב.מ.וו M4 CS החדשה.
ב.מ.וו M4 CS החדשה 2024
ב.מ.וו M4 CS החדשה.

ב.מ.וו מסירה את הלוט מעל M4 CS החדשה וכיאה לדגם CS הדגש הוא על הפחתת משקל וכיול חד יותר מכוון מסלול. ב.מ.וו M4 CS היא גרסת הקופה ל- ב.מ.וו M3 CS שהוצגה אשתקד והיא המענה למי שרוצה מכונית משופרת מוכנה מהיצרן. 

 

בחזית נמצא את אותו מנוע S58 שהוצג עם ה- M4 CLS, מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו המייצר הספק מרבי של 550 כ"ס ומומונט מרבי של 66.2 קג"מ המתקבל בין 2,750-5,950 סל"ד, זו תוספת של 20 כ"ס לעומת ה- M4 קומפטישן החדשה שנחשפה בינואר השנה. תוספת הכוח הזו הושגה בעיקר באמצעות הגדלת הגדישה המרבית מ-1.7 באר ל-2.1 באר לצד עדכון תוכנת ניהול המנוע. לטובת יכולת השמירה על הביצועים בנהיגת מסלול ממושכת מערכת הקירור של המנוע שודרגה ובנוסף לכך הלחץ על המצמדים בתיבת ההילוכים שודרג והמנוע זכה לתושבות קשיחות יותר. 

 

2024 ב.מ.וו M4 CS החדשה
ב.מ.וו M4 CS החדשה.

עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה M xDrive, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות, לעומת 3.5 שניות בדגם M4 קומפטישן, נתון 0-200 קמ"ש של 11.1 שניות ומהירות מרבית של 302 קמ"ש. 

 

עם משקל של 1760 ק"ג, M4 CS קלה יותר ב-20 ק"ג מה- M4 קומפטישן וזה הושג בזכות שימוש נרחב יותר בחלקי קרבון כגון מכסה המנוע, כונסי אוויר קדמיים, דיפויזר אחורי והקונסולה בין המושבים. גם חישוקי הגלגלים הייחודיים תורמים את שלהם, "19 מלפנים ו-"20 מאחור, והם נועלים צמיגי מישלין קאפ 2 כסטנדרט ומי שירצה בכך יוכל לשדרג ללא תוספת תשלום לקאפ 2R שמוסיפים עוד קצת על מסלול יבש. 

 

ב.מ.וו M4 CS החדשה תא הנוסעים
ב.מ.וו M4 CS החדשה.

שדרוגים נוספים להם הדגם זכה הם הגדלה של כוח ההצמדה באמצעות תוספות אווירודינמיות שונות, כיול ייחודי למתלים הכולל קפיצים ומוטות מייצבים קשיחים יותר, כיול מותאם למערכת בקרת היציבות/משיכה (עד 10 דרגות התערבות לבחירה) ועוד. מקצה השדרוגים המקיף הזה אפשר לדגם להקיף את מסלול הנורבורגרינג (20.83 ק"מ) בזמן מרשים של 7 דקות ו-22 שניות, רק 1.8 שניות יותר מה- M4 CLS הקיצונית והקלה יותר. 

 

ב.מ.וו M4 CS החדשה 2024
ב.מ.וו M4 CS החדשה.

מעבר לתוספת האווירודינמיות השונות, הדגם מבדיל עצמו משאר גרסאות ה- M4 באמצעות תאורת יום בצהוב, תיחום באדום לגריל הקדמי, עיצוב ייחודי למכסה המנוע עם קרבון חשוף ועוד. בחלל תא הנוסעים נמצא מושבי M קרבון כסטנדרט, גלגל הגה M בעיטוף אלקנטרה, תעלה מרכזית מקרבון ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.