2026 דאצ'יה ספרינג
מנועים חזקים יותר וסוללה חדשה לדגמי 2026 של דאצ'יה ספרינג.
2026 דאצ'יה ספרינג
מנועים חזקים יותר וסוללה חדשה לדגמי 2026 של דאצ'יה ספרינג.

דאצ'יה מציגה את דגמי 2026 של הספרינג אשר זכו למקצה שדרוגים מקיף הכולל סוללה חדשה, מנועים חשמליים חזקים יותר לצד שדרוגים נוספים. אחת מנקודות החלושה העיקריות של הספרינג אלו הביצועים בנסיעה מחוץ לעיר וזה השיפור המשמעותי שדאצ'יה הטמיעה בדגמי 2026 של הספרינג.

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

כאשר דאצ'יה ספרינג הוצגה לראשונה בסוף שנת 2020 היא שווקה עם מנוע 44 כ"ס שאמנם מספיק לתנועה עירונית אך לא יותר מכך שכן עם נתון האצה 80-120 קמ"ש של 26.2 שניות המדמה עקיפה בכביש בינעירוני/מהיר ברור כי הדגם יתקשה להשתלב בתנועה מסוג זה. בשנת 2023 דאצ'יה השיקה את ה- ספרינג אקסטרים עם מנוע 65 כ"ס שהציג אמנם שדרוג משמעותי לביצועי, עם נתון 80-120 קמ"ש של 14.0 שניות, אך זה עדיין לא נון זריז במיוחד. רק נזכיר כי בשנת 2024 הדגם זכה למתיחת פנים מקיפה למדי אך עדיין ללא כל שינוי בתחום יחידות ההנעה החשמליות של הדגם.

 

דאצ'יה ספרינג 2026
דאצ'יה ספרינג.

בדגמי 2026 של הספרינג דגם הבסיס מצויד כעת במנוע 70 כ"ס המאפשר נתון 80-120 קמ"ש של 10.3 שניות ובדגם אקסטרים הבכיר כבר נמצא מנוע בהספק של 100 כ"ס המאפשר נתון 80-120 קמ"ש של 6.9 שניות, שיפור משמעותי מאוד לעומת הדגם היוצא. דאצ'יה אמנם לא מספקת את כל נתוני המנועים והביצועים אך סביר להניח כי לדגמי 2026 של הספרינג מהירות מרבית גבוהה יותר מזו של הדגם היוצא העומדת על 125 קמ"ש בלבד. 

 

טווח הנסיעה המשולב של דאצ'יה ספרינג 2026 נותר ללא שינוי על 225 ק"מ זאת למרות שהדגם עושה שימוש בסוללה חדשה עם קיבולת קצת קטנה יותר של 24.3kWh לעומת 26.8kWh בדגם היוצא. הפחתת מקדם הגרר בדגם ושיפור הנצילות של מערכת ההנעה החשמלית איפשרו להקטין את הסוללה מבלי לפגוע בטווח הנסיעה. 

 

דאצ'יה ספרינג תא הנוסעים
דאצ'יה ספרינג.

הסוללה החדשה היא מסוג LFP לעומת NCM בדגם היוצא ולמעשה זו המכונית הראשונה בקבוצת רנו שעושה שימוש בסוללה מסוג זה, ראשונה אך ממש לא אחרונה שכן בקבוצת רנו מתכננים להעביר את מרבית הדגמים החשמליים של הקבוצה, הקטנים והזולים יותר, לסוללות מסוג LFP. 

 

הטעינה המהירה שודרגה מהספק של 30kW ל-40kW כך שכעת טעינה של 20% עד 80% אורכת כ-29 דקות, כמו כל רכב חשמלי ממוצע אחר על הכביש. טעינה ביתית AC עדיין מוגבלת להספק של 7kW כך שטעינה של 20% ל-100% אורכת כשלוש שעות ו-20 דקות, שיפור קל לעומת ה-4 שעות בדגם היוצא. 

 

דגמי 2026 של דאצ'יה ספרינג זכו בנוסף למערכת בלימה משופרת, בולמים וקפיצים חדשים ולראשונה גם למוטות מייצבים, כאלו אמורים לשפר את איכות הנסיעה והיכולות הדינמיות של הדגם. לשם התזכורת, לדאצ'יה ספרינג אורך של 3.70 מטר, רוחב של 1.58 מטר, גובה של 1.49 מטר ובסיס גלגלים של 2.42 מטר. 

רוצים לקבוע נסיעת מבחן? לקבל ייעוץ? לשמוע על הצעות ומבצעים שלא תמצאו ברשת?

התקשרו 03-9058081 או מלאו את הפרטים

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.