סקודה סופרב 2018
סופרב 2018 - מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט בכל רמות הגימור.
סקודה סופרב 2018
סופרב 2018 - מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט בכל רמות הגימור.

סקודה סופרב 2018: מעתה עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט בכל רמות הגימור, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סוקדה בישראל, מודיעה על תחילת שיווק דגמי 2018 של סקודה סופרב, מכונית המנהלים המבוקשת ביותר בישראל. דגמי 2018 של הסופרב מצוידים במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כסטנדרט בכל רמות הגימור. מחיר דגמי סופרב 2018 נותרו ללא שינוי, החל מ-166,900 שקל.

 

רמות הגימור הבסיסיות של הדגם, Ambition ו-Style, שהוצעו עד היום עם מערכת בלימה אוטונומית (Front Assist) והתראה על עייפות הנהג, יוצעו מעתה גם עם בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם תיקון היגוי ומערכת סיוע לבלימת חירום המזהה בלימת חירום של הנהג ומסייעת בעוצמת הבלימה.

 

רמת הגימור Sportline כוללת בנוסף מצלמה אחורית מקורית ושתי רמות הגימור הבכירות, Exclusive ו- Laurin&Klement כוללת בנוסף 9 כריות אוויר (לעומת 7 בשאר רמות הגימור). סקודה סופרב - מפרט טכני מלא להורדה.

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית דגמי סקודה בישראל, החלה בשיווק גרסאות 2018 של מכונית המנהלים הפופולרית בישראל, סקודה סופרב. לאחר שפתרה את בעיית הביקוש וצמצמה משמעותית את זמן ההמתנה לרכב, עם חלק מהדגמים במלאי זמין ומועד אספקה של מספר ימים, סקודה ישראל מתפנה להשיק את הגרסאות הבטוחות ביותר אי פעם של הסקודה סופרב בישראל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.