דגמי xDrive40d החדשים של X5 ו-X6 משלבים מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל 340 כ"ס חדש עם מערכת מיקרו-היברידית 48V.

 

מי שרצה לרכוש את ה-X5 או ה-X6 החדש עם מנוע דיזל, יכל עד עתה לבחור בדגם xDrive30d עם 265 כ"ס או בדגם הביצועים הבריון והיקר M50d עם 400 כ"ס. כעת , ב.מ.וו מוסיפה למבחר דגם דיזל נוסף, xDrive40d, המצויד במערכת מיקרו-היברידית 48V לטובת חיסכון נוסף בצריכת הדלק.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע הדיזל החדש שבדגמי xDrive 40d מייצר הספק מרבי של 340 כ"ס ב-4,400 סל"ד ומומנט מרבי מרשים של 71.3 קג"מ המתקבל בין 1,750-2,250 סל"ד. לפי ב.מ.וו זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.5 שניות, גם בזכות השימוש במערכת מיקרו-היברידית 48V המסייעת למנוע בזמן יציאה מהמקום או האצה מלאה עם תוספת של 11 כ"ס.

המנוע מצויד במגדש טורבו דו-שלבי לטובת שיפור תגובת המנוע בסל"ד נמוך ומערכת דו שלבית משודרגת לטיפול ב-NOX מאפשרת למנוע לעמוד בדרישות תקן EURO 6d שייכנס לתוקפו רק בשנה הבאה. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת בדגם X5 xdRIVE40d על 16.9 ק"מ לליטר ובדגם X6 xDrive40d על 17.2 ק"מ לליטר.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

עוד דגם. ועוד דגם. מה יהיה ? תעשיית הרכב הפכה להיות תעשיית אופנה: דגמים רבים שאינם שונים מהותית ואינם מהוים בשורה טכנולוגית . נו טוב ! שיהיה להם לבריאות. אני ממילא לא צרכן שלהם. מעדיף אוטובוס...

עוד דגם. ועוד דגם. מה יהיה ? תעשיית הרכב הפכה להיות תעשיית אופנה: דגמים רבים שאינם שונים מהותית ואינם מהוים בשורה טכנולוגית . נו טוב ! שיהיה להם לבריאות. אני ממילא לא צרכן שלהם. מעדיף אוטובוס ורכבת. בימים יפים אופניים. והכי אני אוהב ללכת ברגל !

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location