הצצה ראשונה אל הסוויפט 2017, תצויד במנוע 1.0 טורבו עם תיבת 6 הילוכים אוטו' או 1.2 אטמוספרי עם תיבת CVT.

2017 סוזוקי סוויפט
סוזוקי סוויפט החדשה.

סוזוקי תחשוף בקרוב ביפן את הסוויפט 2017 החדשה, עד אז, צילומים מקטלוג הדגם לשוק היפני דלפו לרשת, מאפשרים לנו לקבל הצצה אל העיצוב החיצוני ואל חלק מהמפרט הטכני של הדור הרביעי לדגם.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בתחום ההנעה, לפחות בשוק היפני, הסוויפט החדשה תשווק עם שלוש יחידות הנעה: 1.2 ליטר Dualjet המוכר מהבלנו החדשה בהספק של 90 כ"ס ו-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו BOOSTERJET עם הספק מרבי של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ. בעוד מנוע ה-1.2 ליטר משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים רציפה, מנוע ה-1.0 טורבו משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'. מנוע ה-1.2 ליטר יוצע גם בגרסה מיקרו-היברידית SHVS עם מערכת ISG ובלימה רגנרטיבית.

 

הסוויפט החדשה אמנם נושאת עיצוב שהוא אבולוציה לעיצוב שני הדורות האחרונים של הדגם, אך הדגם מבוסס על פלטפורמה חדשה, קשיחה וקלה יותר, ומשקל הדגם הופחת משמעותית לעומת הדגם היוצא – לדגם הבסיס משקל של 830-850 קג"מ. עם חזרתה של בלנו, סביר להניח שסוזוקי לא הגדילה משמעותית הסוויפט החדשה ואנחנו מצפים כי מידות הדגם ימשיכו להיות קומפקטיים יחסית לסגמנט הסופרמיני בו מתחרה הסוויפט.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

תסמכו על מכשירי תנועה שיביאו רק גרסת מנוע ה- 1.2 ל' ותיבת ה- CVT. זול ליבואן ויקר לצרכן.

This comment was minimized by the moderator on the site

זה בדיוק מה שרצתי לכתוב. כמו הבלנו, גם כאן נפגוש רק את מנוע ה-1.2. מצד שני, היבואן מתאים את הדגם לקהל הלקוחות השמרן יחסית של המותג. אם יהיה לו שכל, יביא את שתי הגרסאות ויזכה בלקוחות חדשים למותג.

This comment was minimized by the moderator on the site

מדובר ביצרן יחסית קטן ומוכרים פה מה שהציבור בסוף קונה
מי שמחפש טכנולוגיה ועיצוב לא יחפש בסוזוקי
מי שמחפש עמידות ופשטות דווקא כן (וגם ציפיה לשמירת ערך)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location