2020 יונדאי i20 החדשה
יונדאי i20 החדשה.
2020 יונדאי i20 החדשה
יונדאי i20 החדשה.

תמונות של יונדאי i20 החדשה דלפו לרשת, מספר שבועות לפני החשיפה הרשמית בז'נבה.

 

אנחנו לא יודעים לומר לכם האם מדובר בעיבוד מחשב מוצלח מאוד או בדבר האמיתי, אך מה שאתם רואים כאן בתמונות זו יונדאי i20 החדשה אשר תיחשף בתחילת החודש הבא בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה 2020. גם אם מדובר רק בעיבוד מחשב מוצלח, הוא תואם לחלוטין את האיורים לדגם שיונדאי חשפה בתחילת החודש.

 

האיורים לדגם הבטיחו עיצוב חד וספורטיבי יותר לדור השלישי של הסופרמיני של יונדאי, התוצאה בפועל היא אכן משהו דינאמי יותר למראה מהדגם הנוכחי אך גם כזה השומר על המראה המכובד והבוגר של הדגם הנוכחי החביב על נהגי הגיל השלישי.

 

2020 יונדאי i20 החדשה
i20 החדשה.

עדיין לא נחשפנו אל תא הנוסעים של הדגם אך את העיצוב המאופק של הדגם הנוכחי צפוי להחליף עיצוב מודרני וצעיר יותר כולל שימוש בלוח מחוונים דיגיטלי מלא אליו תוצמד מערכת מולטימדיה בגודל של עד "10.25. ניתן לצפות כי מפרט הבטיחות של הדגם ישודרג כך שהוא יכלול מערכות בטיחות מתקדמות נוספות לאלו המוכרות לנו מהדגם הנוכחי.

אנחנו לא יודעים לומר האם יונדאי מתכננת לצייד את ה-i20 החדשה במערכת הנעה היברידית מלאה, אך אנחנו בהחלט מצפים לפגוש בחלק מגרסאות הדגם סוג של סיוע חשמלי. מנוע ה-1.0 ליטר טורבו 100 כ"ס ותיבת השבעה הילוכים DCT צפויים להמשיך לשרת גם את הדגם החדש וכך גם מנוע ה-1.2 ליטר 84 כ"ס, שכבר לא משווק בישראל עם הדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.