S קלאס החדשה ריגול
S קלאס החדשה.
S קלאס החדשה ריגול
S קלאס החדשה.

בתמונות שמעבירות את הרושם שמישהו שפשוט גנב את רכב המבחן/אב טיפוס של מרצדס למשחטת הרכב הקרובה וקילף את כל מדבקות ההסוואה, אנחנו נחשפים למה שאמור להיות הדור הבא של מרצדס S קלאס. לפני הכל, צריך לזכור כי מדובר באב טיפוס כך שיתכנו שינויים קלים לעומת גרסת הייצור הסופית של הדגם, אותה נפגוש בהמשך השנה. התמונות הוצגו בחשבון טוויטר הנושא את הכינוי Ray Chen. 

 

לפי גלגל ההגה בתא הנוסעים ועיצוב הגריל הקדמי, סביר להניח כי מדובר בדגם הכולל את חבילת AMG. החזית החדשה של הדגם כוללת פנסים ראשיים בעיצוב סטנדרטי יותר ופגוש קדמי עם גריל ענק ואנכי יותר המזכיר את דגמי העבר של ה-S קלאס כמו W126. מאחור אנחנו פוגשים עיצוב המזכיר במידה רבה את הירכתיים של ה- E קלאס המחודשת שהוצגה לאחרונה.

 

S קלאס החדשה
חזית זקופה בהשראת דגמי העבר.

ההפתעה הגדולה מגיעה מכיוון תא הנוסעים שכן מרצדס מציגה כאן שינוי כיוון מחולט מעיצוב תא הנוסעים של הדגם הנוכחי, עיצוב שהביא לנו את החיבור תחת מסגרת אחת של לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה והועתק עד היום ע"י אינספור יצרנים. מצד שני, אנחנו לא צריכים להיות מופתעים במיוחד מהעיצוב החדש שכן כבר בחודש ספטמבר האחרון מרצדס סיפקה לנו רמז לעיצוב תא הנוסעים באמצעות הקונספט החשמלי EQS.

 

מרצדס S קלאס החדשה
עיצוב בהשראת ה-E קלאס המחודשת

כפי שניתן לראות מרצדס בחרה בקו עיצוב מנימליסטי במיוחד המזכיר במידה מסוימת את דגמי העבר של המותג בעידן בו רשימת האבזור הסתכמה בלא יותר ממזגן, מערכת שמע וחלונות חשמל. בכדי שתא הנוסעים הזה יתקבל בברכה ע"י הלקוחות נדרש שימוש בחומרי גימור ודיפון סופר איכותיים ומכיוון שמדובר ב-S קלאס, סביר להניח כי זה גם מה שנפגוש בפועל.

 

מרצדס S קלאס החדשה
מינימליזם.

במרכז הדשבורד נמצא 4 יציאות מיזוג כמו בדגם היוצא, אך הפעם בעיצוב מלבני ולא עגול מסורתי. מאחורי גלגל ההגה החדש, בגרסת AMG, נמצא לוח מחוונים דיגיטלי שפשוט מונח על הדשבורד כמו טאבלט ומימין לו, בנפרד, צף לו מסך מערכת המולטימדיה והקרבה הזו לנהג אומרת שמרצדס יצרה כאן ממשק שליטה באמצעות מגע בלבד ללא כל ממשק השליטה המסורתי בין המושבים.

מה שנראה כמו "קופסא שחורה" מאחורי לוח המחוונים אמור להיות מערכת תצוגה עילית סופר מתקדמת בהפרדה גבוהה המבוססת על טכנולוגיית מציאות רבודה. בגריל הקדמי אתם יכולים לראות מערך שלם של חיישנים ומצלמות, אלו חלק קטן משלל החיישנים בהם יצויד הדגם בכדי שיוכל לאפשר נהיגה אוטונומית ברמה 3 שזה באופן עקרוני אומר שברוב מצבי הנסיעה המכונית יכולה לנהג את עצמה אוטונומית, אך הנהג עדיין נדרש להיות בשליטה ולקחת לידיים את ההגה במקרים מסוימים. שימוש ביכולות האלו הוא לא פחות עניין של חוקים מקומיים כך שלא בכל מדינה בה ישווק הדגם יוצעו כל מערכות הנהיגה האוטונומיות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.