תמונה שנחשפה ברשת מציגה ככל הנראה את מתיחת הפנים לדגמי 2016 לקיה סיד.

2016 קיה סיד
האם זו קיה סיד 2016 המחודשת?

בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתערך בחודש ספטמבר 2015, קיה תציג את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של קיה סיד - המשפחתית האצ'בק של קיה לשוק האירופאי.

פרטים רשמיים על הדגם צפויים להיחשף עוד לפני התערוכה אך לפני שזה יקרה, תמונה של מה שנראה כמו הסיד המחודשת דלפה לרשת באחד מאתרי שיתוף התמונות בגרמניה. קיה ידועה בכך שבכל מתיחת פנים לדגם היא מבצעת מעט שינויים קוסמטיים וזה גם המקרה במתיחת הפנים לסיד כאשר עיקר השינוי נמצא בעיצוב חדש לפגוש הקדמי ובעיצוב חדש לחישוקי הגלגלים. סביר להניח שגם הפגוש האחורי זכה לריענון ובתא הנוסעים, אנחנו צפויים לפגוש שדרוג/שיפור של הגימור.

 

את השדרוגים המשמעותיים יותר קיה שומרת לצד המכני וכאן אנחנו מצפים למצוא בדגם מעבר למנועי טורבו קטני נפח במקום מנוע ה-1.6 ליטר של הדגם. דוגמה לכך קיה הציגה מוקדם יותר השנה כאשר חשפה את הסיד GT ליין המצוידת במנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. 

 

לא רק מנועים חדשים אנחנו צפוים למצוא בסיד החדשה/מחודשת אלא גם תיבת הילוכים חדשה כאשר את תיבת השישה הילוכים DCT כפולת המצמדים של הדגם צפויה להחליף תיבת שבעה הילוכים DCT.  בנוסף לכך, קיה צפויה לעדכן את כיול המתלים וההיגוי בדגם וכן לשפר את בידוד הרעשים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.