לאחר שחשפה את הונדה HR-V החדש בחודש פברואר האחרון, הונדה חושפת את יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם שהיא יחידת ההנעה היחידה שתשווק עם הדגם באירופה, כמו במקרה של הג'אז החדשה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הונדה HR-V החדש מצויד במערכת הנעה היברידית e:HEV המוכר לנו מהג'אז החדשה (ומערכת בעקרון דומה משרתת גם את ה- CR-V בגרסה שלא משווקת בישראל). המערכת משלבת סוללה קטנה, מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי i-VTEC ומנוע חשמלי ראשי בהספק של 131 כ"ס ומומנט מרבי של ו-25.8 קג"מ. המנוע החשמלי כאן חזק יותר מזה שבג'אז, שם הוא מייצר רק 109 כ"ס, המומנט לעומת זאת זהה.

 

2021 הונדה HR-V החדש
עיצוב נקי ומינימליסטי.

למערכת ההנעה הזו עקרון פעולה בו המנוע החשמלי הראשי אחראי על הנעת הדגם במרבית מצבי התנועה, במיוחד בתנועה עירונית, כאשר מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה או הפעלת המנוע החשמלי, מנוע הבנזין מצטרף בעת האצה מלאה והוא לוקח את ההובלה ומתחבר על הגלגלים הקדמיים (אין תיבת הילוכים אלא תיבת העברה ביחס קבוע) בנסיעה במהירות קבועה בכביש המהיר, אז הוא מסוגל לפעול ביעילות. לרשות הנהג בחירה מבין שלושה מצבי נהיגה - אקו, רגיל וספורט - וכן מצב B בתיבת ההילוכים להפעלת הבלימה הרגנרטיבית בעוצמה גבוהה יותר. השליטה על עוצמת הבלימה הרגנרטיבית מתבצעת דרך מנופים מאחורי גלגל ההגה.

 

2021 הונדה HR-V החדש
מרווח יותר לנוסעים.

בשלב זה הונדה לא מציינת את נתוני הביצועים של הדגם, אך עם הספק דומה לדגם הנוכחי אך עם מומנט גבוה משמעותית הזמין מיד עם הלחיצה על דוושת התאוצה אפשר לצפות לשיפור משמעותי בתחום זה, לצד כמובן שיפור משמעותי גם בתחום צריכת הדלק.

 

הונדה HR-V החדש ממשיך את קו העיצוב הנקי והמינימליסטי שפגשנו בדגמים האחרונים של הונדה, שינוי כיוון מוחלט משפת העיצוב הקודמת של הונדה. גם תא הנוסעים זכה לעיצוב מינימליסטי ונעים לעין ומאחור הנוסעים ייהנו ממרווח משופר לרגליים. במרכז הדשבורד צף מסך מגע "9 המשמש את מערכת המולטימדיה החדשה של הונדה עם ממשק אריחים אותם הנהג יכול לשנות בהתאם לצרכיו. המערכת תומכת בחיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי וחיבור חוטי לאנדרואיד אוטו והמערכת תזכה לעדכוני OTA בעתיד. בלוח המחוונים נמצא מסך "7 עם תצוגה משתנה. בנוסף נוכל למצוא גם משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB מלפנים ומאחור, מושבים חדשים ונוחים יותר עם תמיכה משופרת לגוף ועוד.

 

2021 הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש.

הונדה ציידה את הדגם בדור הבא של מערכת הבטיחות המתקדמת שלה Honda SENSING המציגה יכולות משופרות באמצעות מצלמה חדשה ויכולות עיבוד תמונה מהירה ומדויקת יותר. מערכת הבלימה האוטונומית כולל זיהוי משופר של הולכי רגל בשעות החשיכה, המערכת כוללת גם זיהוי דו גלגלי ורוכבי אופניים ותומכת בעת חצייה בצומת. בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה כך שאם הנהג מבצע עקיפה של רכב איטי היא תחל את ההאצה בשלב מוקדם יותר ולא רק לאחר מעבר הנתיב, בצורה טבעית יותר כמו נהג אנושי. בנוסף נמצא גם אור גבוה אוטומטי, מערכת היגוי אקטיבית למניעת ירידה לשוליים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת למניעת האצה בלתי נשלטת, ניטור שטח מת משופר המזהה רכב ממרחק של 25 מטר לעומת 3 במערכת הקודמת, ניטור תנועה חוצה מאחור, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ועוד.