הונדה חושפת בדטרויט עיצוב מחודש ויחידת הנעה היברידית לקונספט להונדה NSX הבאה שתגיע לייצור לקראת סוף 2014.

הונדה NSX הבאה - הנעה היברידית כפולה

לפני כשנה בתערוכת דטרויט 2012, הונדה הציגה לראשונה את הקונספט להונדה NSX (תחת המותג אקורה) וכעת, באותה תערוכה בדיוק, הונדה מציגה שוב את הקונספט לאחר שזה עבר מספר שינויים, קרוב מאי פעם לפס הייצור.

 

לפני שנסקור את השינויים מהחוץ, נציץ קודם אל תא הנוסעים אליו אנו נחשפים בפעם הראשונה. למרות שימוש נרחב בעור ובקרבון, תא הנוסעים שהקונספט חושף רחוק מלהראות כתא נוסעים של מכונית תצוגה והוא ניראה כמשהו שמוכן להיכנס אל פס הייצור כבר היום. הונדה עיצבה תא נוסעים מינימליסטי במיוחד, עם מספר כפתורים מועט, גם על גלגל ההגה וגם בקונסולה המרכזית ורוב הפונקציות הפחות שימושיות נשלטות דרך מסך מגע מרכזי, גדול למדי.

 

לפי הונדה "תא הנוסעים יספק שדה ראיה מצוין (מצרך נדיר במכוניות על), תנוחת נהיגה של מכונית על וממשק פשוט וספורטיבי המביא למינימום את מספר הכפתורים, מאפשר לנהג להתרכז בחוויית הנהיגה".

 

 

חיצונית, השינויים לעומת דגם הקונספט הקודם לא רבים אולי לעין הבלתי מזוינת, אך הם מציגים דגם הקרוב יותר לפס הייצור יחד עם חזית חדשה, מראות צד עם מאותתים, דיפיוזר קרבון אחורי, צמיגים סטנדרטיים ועוד, דברים שלא היו בדגם הקונספט הקודם.

 

כפי שכבר נרמז בעבר, הונדה NSX הבאה תהיה מכונית על היברידית עם מערכת ההנעה SH-AWD החדשה של הונדה. המערכת משלבת בין מנוע V6 מרכזי לבין שלושה מנועים חשמליים, אחד מאחור ושניים מלפנים. יחידת ההנעה הזו תשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמידים (DCT) חדשה.

 

הונדה NSX החדשה תיוצר במפעלי הונדה בארה"ב ותשווק משם לכל שאר העולם לקראת סוף 2014/תחילת 2015.

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.