פיג'ו לנדטרק
פיג'ו לנדטרק.
פיג'ו לנדטרק
פיג'ו לנדטרק.

פיג'ו לנדטרק הוא הטנדר החדש של פיג'ו, יורש ראוי לטנדר 404. הדגם מיועד לשווקים מתפתחים בלבד, שם הוא ישווק גם עם מנוע 2.4 טורבו עם 210 כ"ס.

 

לפני שהיפנים לקחו שליטה על שוק הטנדרים בישראל, הייתה זו פיג'ו אשר שלטה ללא עוררין על השוק הזה עם גרסאות הפיק-אפ המיתולוגיות של ה-404 וה-504 אשר היו נפוצות בעיקר אצל פועלי הבניין כרכב עבודה ובעיקר כרכב הסעות בעידן שאף אחד לא חשב לחגור גם מאחור.

כעת, וכשלוש שנים לאחר שהציגה את הטנדר הקטן יותר שפשוט נקרא פיג'ו "פיק-אפ", פיג'ו חושפת את הטנדר החדש שלה, פיג'ו לנדטרק (Landtrek). לפני שאתם מתלהבים, או שלא, רצוי שתדעו כי בשלב זה הדגם מיועד רק לשוק הלטיני והצפון אפריקאי.

 

פיג'ו טנדר לנדטרק
שלוש תצורות מרכב לבחירה.

פיג'ו לנדטרק ישווק בשלוש תצורות עיקריות: חד קבינה, קבינה כפולה ובגרסת שלדה. בהתאם לגרסה, לדגם כושר העמסה של 1-1.2 טון וכושר גרירה של עד 3 טון. לקוחות שירצו בכך יוכלו לבחור בדגם חד קבינה ללא פגוש אחורי כך שדלת הארז תוכל להיפתח גם ב-180 מעלות.

 

פיג'ו לנדטרק תא הנוסעים
תא נוסעים מודרני ומאובזר.

למרות שהדגם מיועד לשווקים מתפתחים, תא הנוסעים נאה ומרשים כמו כל פיג'ו מודרנית אחרת וכך גם הוא מאובזר (בגרסאות הבכירות) כולל מולטימדיה "10 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מסך "7 בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם, גלגל הגה שנלקח מה-3008, בקרת סטייה מנתיב, מצלמת 360 מעלות ועוד. לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שני מושבים נפרדים מלפנים או ספלסל מלא המאפשר הושבה של 2 נוסעים מלפנים.

 

פיג'ו לנדטרק
פיג'ו לנדטרק.

כדגם שלא מיועד בשלב זה לאירופה, כך גם מבחר המנועים בדגם שכלל לא מוכר לנו וכולל מנוע 1.9 ליטר טורבו דיזל ומנוע 2.4 ליטר טורבו בנזין. מנוע הדיזל מייצר הספק מרבי של 150 כ"ס ומומונט מרבי של 35.5 קג"מ, מנוע הבנזין מייצר הספק מרבי של 210 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ. מנוע הדיזל משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, את דגם הבנזין ניתן לקבל בנוסף גם עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. את הדגמים ניתן לקבל עם הנעה אחורית בלבד או כפולה או תיבת הפחתה 4L.

זה אולי לא ניכר בתמונות, אך הלנדטרק הוא טנדר גדול למדי, כמו טויוטה היילקס לדוגמה, עם אורך של 5.33 מטר, רוחב של 1,925 מטר ובסיס גלגלים של 3.18 מטר. לדגם מרווח גחון מרבי של 23.5 ס"מ עם חישוקי "17 ויכולת מעבר מכשול מים עד גובה של 60 ס"מ.

 

תגיות: פיג'ו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.