חברת MARCHI האוסטרית מציגה את הקראוון עם המראה הכי מוזר שיש, אך במקרה שלו, אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו.

Marchi eleMMent

חברת Marchi-Mobile האוסטרית, מציגה את הקראוון האולטרה יוקרתי eleMMent, עם המראה הכי מוזר שיש, אך זה בדיוק מה שצריך בקטגוריית הרכבים האלו, להיות הכי מיוחד. כמו כל רכב בקטגוריה הזו, ניתן לאבזרו כיד המלך והחברה מציעה את ה- eleMMent כבית יוקרתי על גלגלים, כהסעה ללקוחות VIP או כרכב לקידום מכירות המספק אולם תצוגה נייד.

 

כמובן שלא ניתן לפרט כאן את רשימת האופציות והאבזור הבלתי נגמרת, הכוללת בין היתר שטח מחייה של 30 מטר רבוע עם הרחבה לעוד 20 מטר רבוע+מרפסת גג הנפתחת בלחיצת כפתור. שתי טלוויזיות 40 אינץ' אחת בסאלון והשנייה בחדש השינה, מערכת שטיפה חיצונית אינטגרלית לרכב, מערכת מצלמות אבטחה מסביב לרכב המשודרת למכשיר נייד וכמובן שתמצאו מקררים, מיקרוגל, בר משקאות, תקשורת אלחוטית מלאה בכל הרכב וכו' וכו'.

 

ל-eleMMent מנוע V6 טורבו דיזל בהספק של 510 כ"ס והנעה אחורית. לפי החברה, בידוד הרעשים כל כך טוב, שאף נוסע לא ישמע את רעש המנוע. אם תרצו, תכולו לקבל את חבילת הספורט הכוללת זוג מפלטי ספורט, דיפיוזר אחורי מקרבון, חישוקי 28 אינצ' בעיצוב ייחודי ומגב יחיד מלפנים (מה הקשר לספורט?) במקום סט של שלושה מגבים כפי שתוכלו לראות בתמונות מתא הנהג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.