רק בחודש אוגוסט האחרון BYD קבעה שיא מהירות לרכב חשמלי, 472 קמ"ש, עם יאנגוואנג U9 הייחודית וכעת החברה חושפת את ה- יאנגוואנג U9 אקסטרים שבאמצעות תכנון אווירודינמי שונה שוברת את שיא המהירות העולמי לרכב סדרתי וקובעת שיא מהירות חדש של 496.2 קמ"ש, השיא הרשמי הקודם עמד על 490.5 קמ"ש אותו השיגה בוגאטי שירון סופר-ספורט 300+.
יאנגוואנג U9 אקסטרים היא שדרוג מקיף ל- יאנגוואנג U9 הרגילה, במקום סוללת 800V והספק מרבי של "רק" 1306 כ"ס המושג באמצעות 4 מנועים חשמליים, בדגם אקסטרים מתח הסוללה עומד על 1200V, הסל"ד של כל מנוע על 30,000 וההספק המרבי המשולב על כ-3000 כ"ס. כאמור, לצד כל זה הדגם זכה גם לעדכון מקיף בתחום זרימת האוויר סביב הרכב, כמו הסרה של הכנף האחורית הגדולה שהיא טובה להגדלת כוח ההצמדה בנהיגת מסלול אך מפריעה לשבור שיאי מהירות.

עם הכנף האחורית הגדולה ועל מסלול הנורבורגרינג, BYD מדווחת כי יאנגוואנג U9 אקסטרים השיגה זמן הקפה של 6:59.16 דקות, מהירה יותר ב-17 שניות מהגרסה הרגילה של הדגם ומהירה יותר בכ-5 שניות משיאומי SU7 אולטרה (1548 כ"ס) שקבעה השנה זמן הקפה של 7:04.96 דקות. אז אמנם ל- יאנגוואנג U9 אקסטרים זמן ההקפה המהיר ביותר על הרינג לרכב חשמלי בייצור סדרתי, אך היא נזקקה להספק כפול מזה של שיאומי כך שברור כי העיקר בדגם הוא נתוני תאוצה מהירים יותר ולא יכולות דינמיות גבוהות יותר. כדי להכניס דברים לפרופורציות, פורשה 911 GT3 RS עם הספק מרבי של 525 כ"ס בלבד, הקיפה את המסלול הזה בזמן של 6:49.3 דקות.
מי שאולי תשבור את שיא המהירות של יאנגוואנג U9 אקסטרים היא קוניגסג ג'סקו אבסלוט שקבעה השנה שיא של 27.83 שניות לתון של 0-400 קמ"ש וחזרה ל-0 קמ"ש. לדגם, עקרונית, נתון מהירות של 499 קמ"ש אך עד היום קוניגסג לא ניסתה לשבור שיא מהירות עם הדגם. גם לבוגאטי, עם ה- טורביון החדשה, ישנה אפשרות עקרונית לעשות את זה, למרות שדגם הייצור מוגבל אלקטרונית למהירות של 445 קמ"ש.