מנועי העתיד (הקרוב) של קיה יתבססו כולם על מנועי טורבו T-GDI החל ממנוע 1.0 ליטר 3 צילינדרים עם 100-120 כ"ס ומנוע 2.0 טורבו עם 245 כ"ס.

קיה פרו-סיד GT - הדגם האירופאי הראשון של קיה עם מנוע טורבו

בתערוכת ז'נבה הנפתחת מחר לעיתונאות הרכב (לקהל הרחב:07.03) קיה תחשוף את משפחת המנועים החדשה שלה לשוק האירופאי אשר כולה מתבססת על מנועי טורבו T-GDI עם הזרקת דלק ישירה. חלק מאותם מנועים נפגוש כבר בהמשך השנה.

 

מנועי T-GDI החדשים יוצעו בנפחים של החל מ-1.0 ליטר שלושה צילינדרים ועד לנפח של 2.0 ליטר. כל המנועים כוללים תזמון שסתומים משתנה כפול (DCVVT), הזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה (200bar), מגדשי טורבו עם טורבינה יחידה (single-scroll) או כפולה (twin-scroll) מצנן ביניים עם הולכת אוויר משופרת ועוד.

 

מנוע הבסיס למשפחת מנועי T-GDI הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים אשר יוצע בשני הספקים של 100 כ"ס ו-120 כ"ס ומומנט של כ-14 קג"מ. מנוע זה יחליף בעיקר את מנוע ה-1.4 אטמוספרי. מעל מנוע זה ניצב המנוע החשוב ביותר, זה אשר יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר אטמוספרי – מנוע 1.2 ליטר טורבו עם 130 כ"ס וכ-19 קג"מ.

 

מעל מנועים אלו, יוצעו המנועים אשר ישרתו את רכבי המנהלים, הקרוסאוברים ואת הדגמים הספורטיביים של קיה. מנוע ה-1.6 ליטר טורבו, אשר יוצע בקרוב עם הסיד והפרו-סיד GT, מציע הספק של 204 כ"ס ו-27 קג"מ. מנוע הטורבו הבכיר בהיצע הוא מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק של 245 כ"ס ו-37 קג"מ. מנוע זה מוצע בארה"ב בהספק של 274 כ"ס, אך עבור השור האירופאי, קיה תעדפה את זמינות המומנט לעומת הספק גבוה.

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.