מנועי העתיד (הקרוב) של קיה יתבססו כולם על מנועי טורבו T-GDI החל ממנוע 1.0 ליטר 3 צילינדרים עם 100-120 כ"ס ומנוע 2.0 טורבו עם 245 כ"ס.

קיה פרו-סיד GT - הדגם האירופאי הראשון של קיה עם מנוע טורבו

בתערוכת ז'נבה הנפתחת מחר לעיתונאות הרכב (לקהל הרחב:07.03) קיה תחשוף את משפחת המנועים החדשה שלה לשוק האירופאי אשר כולה מתבססת על מנועי טורבו T-GDI עם הזרקת דלק ישירה. חלק מאותם מנועים נפגוש כבר בהמשך השנה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנועי T-GDI החדשים יוצעו בנפחים של החל מ-1.0 ליטר שלושה צילינדרים ועד לנפח של 2.0 ליטר. כל המנועים כוללים תזמון שסתומים משתנה כפול (DCVVT), הזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה (200bar), מגדשי טורבו עם טורבינה יחידה (single-scroll) או כפולה (twin-scroll) מצנן ביניים עם הולכת אוויר משופרת ועוד.

 

מנוע הבסיס למשפחת מנועי T-GDI הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים אשר יוצע בשני הספקים של 100 כ"ס ו-120 כ"ס ומומנט של כ-14 קג"מ. מנוע זה יחליף בעיקר את מנוע ה-1.4 אטמוספרי. מעל מנוע זה ניצב המנוע החשוב ביותר, זה אשר יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר אטמוספרי – מנוע 1.2 ליטר טורבו עם 130 כ"ס וכ-19 קג"מ.

 

מעל מנועים אלו, יוצעו המנועים אשר ישרתו את רכבי המנהלים, הקרוסאוברים ואת הדגמים הספורטיביים של קיה. מנוע ה-1.6 ליטר טורבו, אשר יוצע בקרוב עם הסיד והפרו-סיד GT, מציע הספק של 204 כ"ס ו-27 קג"מ. מנוע הטורבו הבכיר בהיצע הוא מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק של 245 כ"ס ו-37 קג"מ. מנוע זה מוצע בארה"ב בהספק של 274 כ"ס, אך עבור השור האירופאי, קיה תעדפה את זמינות המומנט לעומת הספק גבוה.

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

וואלה אחרי שנים עם קיה, אני יכול לומר בוודאות שהמנוע החדש רק יכול להוסיף, למה שכבר ממילא נחשבת מבחינתי למכונית מעולה ונוחה.

This comment was minimized by the moderator on the site

אשמח אם תשתפו את צריכת הדלק של המנועי טורבו הללו...

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location