קיה קדנזה K7 החדשה 2020
קיה קדנזה החדשה - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.
קיה קדנזה K7 החדשה 2020
קיה קדנזה החדשה - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.

קיה קדנזה (Cadenza) החדשה נחשפת בשוק הבית הקוריאני, עם עיצוב מלוטש יותר, תא נוסעים חדש וטכנולוגי ומנועים מעודכנים.

 

כשלוש שנים לאחר שחשפה את הדור השני, הנוכחי, של הקדנזה (K7 בקוריאה), קיה חושפת את דגמי 2020 המחודשים של הדגם אשר זכו למתיחת פנים מקיפה במיוחד. קיה קדנזה, שלא משווקת בישראל, היא מכונית סדאן יוקרתית של קיה, כזו המנסה להתחרות בדגמים כגון סדרה 3 ואודי A4 באמצעות מרווח עדיף לנוסעים, תמחור אטרקטיבי ושפע של אבזור.

הקדנזה 2020 המחודשת מציגה עיצוב מלוטש, יוקרתי/צעקני יותר מזה של הדגם הנוכחי והיא שומרת על העיצוב הייחודי של הגריל הקדמי רק שכעת הוא גדול ובולט יותר. העיצוב המעודכן כולל בנוסף עיצוב חדש לפנסים הראשיים, לפגוש הקדמי והאחורי, לפנסים מאחור ולחישוקי הגלגלים.

 

קיה K7 החדשה 2020
עיצוב חדש ומלוטש יותר

כניסה אל תא הנוסעים של הקדנזה המחודשת חושפת שדרוג משמעותי עוד יותר מזה החיצוני. אם תא הנוסעים של הדגם היוצא היה בנאלי להחריד, זה המחודש למעשה חדש לחלוטין, מודרני, יוקרתי ובעיקר טכנולוגי יותר. על העיצוב החדש, קיה הלבישה את כל מערכי השליטה החדשים שלה ואת הטכנולוגיה העדכנית ביותר של המותג, שרובה מוצגת כאן לראשונה.

 

קיה K7 החדשה 2020
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים - בכל התחומים.

זה כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מערכת מולטימדיה חדשה ""12.3 עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט, מערך שליטה חדש על בקרת האקלים והשמע, מוט הילוכים חדש ועוד, כל זה לצד שדרוג משמעותי לגימור והחומרים בתא הנוסעים. מערכת המולטימדיה החדשה כוללת זיהוי קולי טבעי, לרשות הנהג אפילקציה המאפשרת שליטה מרחוק על הרכב כולל פתיחה של הרכב באמצעות שבב NFC או מתן הרשאה לנהג אחר לנהוג ברכב מבלי שיש צורך במפתח.

 

קיה K7
שליטה על הבית החכם ישירות מהרכב.

בנוסף, המערכת כוללת אפליקציית בית חכם המאפשרת לתפעל מכשירי חשמל שונים בבית מתוך מסך המערכת, כגון כיבוי/הדלקת אורות, הדלקת המיזוג ועוד. במראות הצד מותקנת מצלמה הפועלת ברגע הפעלת האיתות ומציגה בלוח המחוונים את הנעשה בצידי הדרך לצורך עקיפה בטוחה.

 

את מנוע ה-2.4 ליטר של הדגם היוצא, המוכר לנו מהסורנטו, קיה החליפה במנוע 2.5 ליטר חדש מסדרת מנועי Smartstream החדשה של קיה/וינדאי. קיה לא מציינת את נתוני המנוע החדש, אך הוא יהיה חזק וחסכוני, מצויד במערכת הזרקה כפולה לכל צילינדר ומשודך, כמו כל שאר מנועי הדגם, לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. בנוסף למנוע זה ה-K7 מצוידת במנוע 3.0 ליטר V6, היברידי 2.4 ליטר ו-2.2 ליטר טורבו דיזל. דגם ה-3.0 ליטר V6 מצויד במערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים - R-MDPS. 

 

 

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.