סקודה חושפת פרטים ראשונים על הדור השלישי של הסופרב יחד עם תמונות של הדגם תחת מעטה הסוואה.

2015 סקודה סופרב החדשה

בחודש מרץ הקרוב, סקודה תציג בתערוכת ז'נבה את הסופרב III החדשה לשנת 2015. לפני החשיפה בתערוכה, סקודה מפרסמת היום (ה') כמה תמונות של הדגם, תחת הסוואה, ופרטים ראשונים על הדגם שיהיה "הסקודה הטובה ביותר אי פעם", כך לפי מנכ"ל החברה וינפרד ואלנד.

 

מתמונות "הריגול" שסקודה עצמה מפרסמת, לא קשה להבחין שהסופרב החדשה נושאת את שפת העיצוב העדכנית של סוקדה והיא תציג מראה מצודד יותר כאשר סקודה טיפלה בעיקר בשילוב קורת C עם תא המטען בכדי להעניק לדגם מראה זורם והרמוני יותר ופחות "בולשביקי" כמו בדגם הנוכחי. השינוי הזה אומר שאת דלת את המטען ניתן יהיה לפתוח רק בתצורה אחת, האצ'בק, ולא בשתי תצורות כמו בדגם הנוכחי.

 

לא קשה להבחין בנוסף שתא הנוסעים ימישך להציע מרווח רגליים עצום בספסל האחורי והדשברוד יהיה גרסה מהודרת יותר למוכר לנו מהאוקטביה החדשה.

 

הסופרב החדשה רחבה יותר בכ-5 מ"מ מהדגם הנוכחי ולבסיס הגלגלים נוספו 8 ס"מ, לאורך נוספו 2 ס"מ סמליים בלבד. תא המטען העצום בגודלו גם כיום, יציע בדגם החדש נפח הטענה של 625 ליטר לעומת 595 ליטר בדגם הנוכחי. הסופרב החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB של פולקסווגן המאפשרת לדגם להיות קשיח יותר לפיתול ב-12% ויחד עם זאת להיות קל יותר ב-75 ק"מ מהדגם הנוכחי.

 

היצע המנועים בסופרב החדשה כולל את מנועי ה-TSI ו-TDI החדשים של קבוצת פולקסווגן, כולם חזקים יותר, חסכוניים יותר ומזהמים פחות, עומדים בתקן אירו 6 וכולם משודכים בנוסף למערכת עצור/סע כסטנדרט. הנעה כפולה תוצע כאופציה עם חלק מהמנועים החזקים יותר.

 

בדגם הבסיס יוצע מנוע 1.4 טורבו עם 125 כ"ס או 150 כ"ס בגרסת ACT, ממשיך ל-1.8 טורבו עם 180 כ"ס ועד ל-2.0 טורבו שיוצע בשני הספקים של 220 כ"ס ו-280 כ"ס. מנועי הדיזל בדגם כוללים מנועים בנפחים של 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר בהספקים של 120 כ"ס ועד 190 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או DSG.

 

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.