תמונת ריגול יחידה שצולמה באירופה, מספקת לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של אופל אסטרה 2015 החדשה.

2015 אופל אסטרה תא נוסעים ריגול

במהלך השנה הבאה, אופל תחשוף את האסטרה ההחדשה - דור חמישי למכונית המשפחתית של אופל. האסטרה החדשה תתבסס על הפלטפורמה של הדגם הנוכחי והעיצוב החיצוני לא יהיה שונה מהותית מהמוכר לנו מהדגם הנוכחי, כמו במקרה של הקורסה החדשה למשל, אך תא הנוסעים מהצד השני יהיה שונה לחלוטין, כפי שניתן לראות בתמונת ריגול (בסיוע עיבוד מחשב) שצולמה אי שם באירופה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כפי שניתן לראות בתמונה, אופל מטפלת בנקודת החולשה העיקרית בדגם - ריבוי הכפתורים המוגזם בקונסולה המרכזית. במקום עשרות הכפתורים, אופל התקינה מסך מגע מרכזי המוכר לנו מהאינסיגניה (intellilink) יחד עם הפרדה ברורה למערכת בקרת האקלים.

 

לוח המחווים באסטרה החדשה זהה ללוח המחוונים המוצע עם האינסיגניה (לא בישראל) והוא כולל מסך TFT גדול ממדים עם אפשרות לנהג לשנות את המידע המוצג בהתאם לצרכיו והעדפותיו האישיות שך הנהג. לוח מחוונים זה יוצע רק עם מערכת ניווט כך שבישראל נפגוש לוח מחוונים פשוט יותר כמו באינסיגניה המשווקת אצלנו.

 

דגם הבסיס של האסטרה 2015 יצויד במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 115 כ"ס, נפגוש בדגם גם מנועים חזקים יותר כגון מנוע ה-1.4 טורבו החדש עם הזרקת דלק ישירה בהספק של 150 כ"ס או 1.6 טורבו עם 170 כ"ס. במקום תיבת ה-6 הילוכים אוטו' של הדגם הנוכחי, אופל צפויה להציע תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שהוצגה לאחרונה ע"י GM עם שברולט קרוז החדשה בגרסתה לשוק הסיני. גם מנועי דיזל יוצעו כמובן עם הדגם, כולל 1.3 ליטר ו-1.6 ליטר.

 

 

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

קארטיוב שלום יש לכם טעות בכתבה; בשונה מהקורסה החדשה שמבוססת על הפלטפורמה הישנה שלה, האסטרה הבאה, לפי גנרל מוטורס, תתבסס על פלטפורמה בשם d2xx- שהיא פלטפורמה חדשה לגמרי שפותחה מאפס ותחליף את...

קארטיוב שלום יש לכם טעות בכתבה; בשונה מהקורסה החדשה שמבוססת על הפלטפורמה הישנה שלה, האסטרה הבאה, לפי גנרל מוטורס, תתבסס על פלטפורמה בשם d2xx- שהיא פלטפורמה חדשה לגמרי שפותחה מאפס ותחליף את פלטפורמת delta 2 הנוכחית.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

נראים היום כמעט אותו הדבר, אין ממש הבדלים

This comment was minimized by the moderator on the site

האופל הזאת צורכת הרבה דלק ובדגם האחרון שלה לא הייתה משענת ראש אמצעית במושב האחורי... לא ראיתי התייחסות לזה בדגם החדש. קיה סיד עדיפה עלי לשם השוואה במתחרות שלה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location