למבורגיני קונטאש החדש טיזר
למבורגיני קונטאש חדשה תיחשף בהמשך החודש.
למבורגיני קונטאש החדש טיזר
למבורגיני קונטאש חדשה תיחשף בהמשך החודש.

למבורגיני הבטיחה בתחילת השנה שתי חשיפות חדשות, האחת היא כמובן האוונטדור LP780-4 Ultimae שהיא המכונית האחרונה של למבורגיני ללא סיוע היברידי וכעת למבורגיני מספרת לנו על המכונית השנייה שהיא תציג השנה והפעם מדובר בדגם חדש לחלוטין שיחזיר לשימוש את השם האגדי - למבורגיני קונטאש.

 

למעט תמונת טיזר לדגם למבורגיני לא נדיבה בפרטים על הדגם אך מידע שדלף לרשת מספר לנו על שימוש במערכת הנעה היברידית על בסיס מנוע V12 ובהספק כולל של 800 כ"ס ומכאן גם הקידומת החדשה של הדגם: LPI 800-4.

 

למבורגיני קונטאש
למבורגיני קונטאש.

סביר להניח כי זו אותה יחידת הנעה של למבורגיני Sian כך שלא מדובר במערכת הנעה היברידית רגילה העושה שימוש בסוללות ליתיום-יון ככלי קיבול למטען חשמלי אלא בקבל-על שמאפשר טעינה/פריקה מהירה יותר וכך לנצל בצורה טובה יותר את אנרגיית הבלימה. החיסרון העיקרי של קבל-על הוא נפח גדול יותר לעומת סוללות (אך משקל קל יותר משמעותית). בכל מקרה, המנוע החשמלי כאן סמלי בלבד בהספק של 34 כ"ס כך שעיקר הכוח עדיין מגיע ממנוע ה-6.5 ליטר V12 המייצר בסיאן הספק מרבי של 785 כ"ס.

 

 

כאשר למבורגיני חשפה את הדור הראשון של הקונטאש בשנות השבעים של המאה הקודמת עם העיצוב המשוגע וכמובן דלתות המספריים, היא לא חשפה סתם רכב-על אלא חלום מוטורי של ילדים רבים שהחזיקו בחדר השינה שלהם פוסטר של הדגם, במיוחד של דגמי LP500 S ודגם LP5000 QV להם נוספה כנף אחורית ענקית ומנועי V12 יותר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.