לקסוס יפן פרסמה היום וידאו המציג את ההבדל בין לפני עדכון התוכנה לבין אחרי עדכון התוכנה בלקסוס GX460

 

כאמור לפני כשבוע התגלתה תקלה במערכת בקרת היציבות של הלקסוס GX460 אחיו התאום של הלנדקוזר פראדו בגרסת V8 בנזין, בבדיקת התנהגות שגרתית לרכב שביצע מגזין אמריקאי. דגם הלקסוס הזה זהה לדגם הלנד קרוזר פראדו V8 הנמכר בארץ וכ-18 רכבים כאלו נקראו לשירות בו בוצע עדכון תוכנה למערכת בקרת היציבות.

 

רק רכבים עם הגה בצד ימין סבלו מהבעיה ולפי לקסוס אלו הן הסיבות:

 

  1. רכיבים כבדים בלקסוס GX460 והלנד קרוזר פראדו נמצאים בצד שמאל של הרכב ויחד עם משקל הנהג מכבידים עוד יותר על צד שמאל.

  2. עבור רכבים עם צמיגים מסוג מסוים על חישוקי 18 אינצ' והמצוידים במערכת מתלים אקטיבית (כריות אוויר במקרה הזה KDSS) ומערכת בקרת יציבות, במקרים קיצוניים ובפניות לימין בלבד המערכת עלולה שלא להגיב במידה נחרצת מספיק בכדי למנוע את סחיפת הגלגלים.

  3. בכדי להגיע למצבים האלו נדרש נהג מיומן אשר יסובב את ההגה בחדות בזמן נסיעה במהירות גבוהה או כניסה לסיבוב ימינה במהירות מופרזת יחסית להפניית ההגה הנדרשת בכניסה לעקומה.

 

לקסוס יפן פרסמה היום וידאו המציג את ההבדל בין התנהגות הרכב לפני עדכון התוכנה ואחרי. בסך הכל כ- 34,000 יחידות בכל העולם נקראו לעדכון מערכת בקרת היציבות.

 

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.