סיטרואן מסירה את הלוט מעל ה-C4 החדשה, שהפכה מדגם האצ'בק משפחתי, שלא זכה להצלחה בשנים האחרונות, לקרוסאובר לייף סטייל מסוגנן זאת למרות שסיטרואן ממש מתעקשת שעדיין מדובר בהאצ'בק משפחתית, אז נתפשר על האצ'בק משפחתית מוגבהת. בשלב זה סיטרואן מספקת לנו רק הצצה ראשונה אל הדגם, את הפרטים המלאים היא תחשוף בסוף החודש.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סיטרואן C4 החדשה תשווק גם בגרסה חשמלית מלאה הנקראת e-C4 לצד דגמי בנזין ודיזל עם המנועים המוכרים לנו משאר דגמי קבוצת PSA, כולל 1.2 ליטר טורבו בנזין ו-1.5 ליטר טורבו דיזל בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. סיטרואן לא מספרת לנו על יחידת ההנעה החשמלית של הדגם, אך סביר להניח כי מדובר באותה יחידת הנעה חשמלית של פיג'ו e-2008 החשמלי (136 כ"ס וטווח נסיעה של כ-310 ק"מ) אך אולי עם סוללה גדולה יותר ומנוע חשמלי קצת חזק יותר.

 

2021 סיטרואן e-c4 חשמלית
גם בדגם חשמלי e-C4.

לעומת העיצוב החיצוני המיוחד תא הנוסעים הרבה יותר סטנדרטי, ולטובה. בסיטרואן לדוגמה לא ויתרו כמו בחברת האם פיג'ו על שליטה ידנית על בקרת האקלים, יש מדף ייעודי למכשיר הסלולרי עם שתי כניסות טייפ C ומשטח טעינה למכשיר הסלולרי, יש גם לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה עם מסך גדול רק שלא ברור מי "הגאון" שבשם העיצוב החליט להתקין את כפתור בקרת השמע הרחק מהנהג - אבל זו פחות או יותר המוזרות היחידה בתא הנוסעים.

 

סיטרואן C4 החדשה תא הנוסעים
נקי, מסודר ואלגנטי.

סיטרואן מבטיחה שהדגם יספק נוחות נסיעה יוצאת דופן בזכות הבולמים החדשים שלה המוכרים לנו מהקטטוס ומה-C5 איירקרוס, יחד עם מושבים נוחים המורכבים ממספר סופגים בעלי דרגת קשיחות שונה. בנוסף לכך נמצא בדגם גם מגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות וכן מגוון פטנטים ייחודיים שסיטרואן מבטיחה שהיא תציג אותם בסוף החודש. 

למיטב הבנתינו, סיטרואן C4 החדשה אמורה להחליף במקביל גם את ה-C4 קקטוס.

 

2021 סיטרואן C4