מתיחת הפנים לדגמי 2016 של אלפא רומיאו ג'ולייטה נחשפת לראשונה. הג'ולייטה QV משנה את שמה לג'ולייטה Veloce.

2016 אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה - מתיחת פנים לדגם
אלפא רומיאו ג'ולייטה המחודשת - עדכון קל לדגם.

אלפא רומיאו תחשוף לציבור הרחב את הג'ולייטה 2016 החדשה רק בתערוכת ז'נבה בשבוע הבא, אך אמש היא כבר חשפה את הדגם באירוע שנערך במוזאון של אלפא רומיאו צפונית למילאנו והבוקר היא פרסמה פרטים ראשונים על הדגם באתר הרשמי של החברה באיטליה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

השינויים לעיצוב החיצוני מינוריים למדי ודורשים עדין של מומחה לדגם בכדי להבחין בהם. אלפא רומיאו התקינה בדגם פגוש קדמי בעיצוב חדש עם גריל קצת גדול ובולט יותר, שינויים קלים נעשו גם בפנסים מלפנים ומאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ישלימו את העדכון החיצוני.

 

בתא הנוסעים נמצא מערכת מולטימדיה Uconnet מעודכנת, מושבים חדשים וכן אפשרויות חדשות לגימור לאורך הדשברוד ובדלתות. בנוסף לכך, התאורה באדום מיושן בלוח המחוונים או בכפתורי השליטה השונים בתא הנוסעים, כמו במערכת בקרת האקלים, הוחלפה לתאורה לבנה ומודרנית. 

 

היצע המנועים בדגם ימשיך להתבסס על המנועים המוכרים, מנועי הבנזין כוללים את מנוע ה-1.4 טורבו TB בהספקים של 120 כ"ס, 150 כ"ס ו-170 כ"ס והיצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.6 ליטר JTDM II בהספק של 120 כ"ס ו-2.0 ליטר JTDM II בהספקים של 150 ו-175 כ"ס.

2016 אלפא רומיאו ג'ולייטה המחודשת

 

בפסגת ההיצע של הדגם נמצא את הג'ולייטה Velcoe (הדגם המופיע בתמונות), המחליפה את הג'ולייטה QV, זאת בשל הרצון של אלפא רומיאו לשמור את הצרוף QV לגרסאות קיצון של ממש. האם זה אומר שאלפא מתכננת גרסה קיצונית יותר לג'ולייטה? ימים יגידו. הג'ולייטה Velcoe עושה שימוש באותו מנוע 1.750 ליטר TBi של הג'ולייטה QV היוצאת, עם הספק מרבי של 240 כ"ס והמשודך לתיבת TCT.

 

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

דיברו על הנעה אחורית כסטנדרט וכפולה בפסגה. מוזר

This comment was minimized by the moderator on the site

לדור הבא של הדגם - 2018 עקרונית, אבל אף פעם אי אפשר לדעת באמת אצל אלפא.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location