תמונות ריגול חושפת לראשונה את הדור הרביעי של סיאט לאון, יום אחד לפני החשיפה הרשמית.

 

רק מחר בערב (28.01) היינו אמורים לצפות בלאון החדשה במלוא הדרה, ללא כל הסוואה או בתמונות טיזר, אך הרשת, כרגיל, מאפשרת לנו הצצה מוקדמת אל הדור הרביעי של הלאון שייחשף מחר בבכורה עולמית.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עיצוב החזית לא ממש מפתיע והוא מיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של סיאט שהוצגה עם הטראקו, גריל קדמי משושה (במקום טרפז עד עתה) עם מסגרת עבה ובולטת יותר ופנסים שקועים אל תוך הפגוש הקדמי היוצרים הדגשה נוספות לחזית. במקום כונס אוויר טרפזי בחלקו התחתון של הפגוש המאפיין את האיביזה והלאון הנוכחית, אנחנו מוצאים מפתח רחב לכל אורך הפגוש המעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר ובעל נוכחות.

 

סיאט לאון 2020 החדשה ריגול
עיצוב מוצק ובעל נוכחות לירכתיים.

קפיצה לחלקה האחורי של הלאון החדשה מסגיר את מה שנחשפנו אליו בתמונות הטיזר שסיאט חשפה החודש, עיצוב חדש ובעל נוכחות המעניק לדגם מראה רחב יותר אותו חותמת תאורה אחורית עם צמד פנסים המחוברים בפס תאורה לאורך דלת תא המטען. קשה אולי לראות את זה בתמונות שנחשפו, אך ללאון החדשה יהיה מראה יוקרתי יותר, עם חזות נמוכה ורחבה יותר המעניקה לדגם מראה דינאמי.

את שאר החידושים בדגם, כגון מולטימדיה "10.25 חדשה או מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק הצפוי לעמוד על עד 245 כ"ס, הנעה מיקרו-היברידית 48V למנועי הבנזין, קישוריות מורחבת לרשת האינטרנט או לרכבים אחרים והסביבה (V2X) ועוד, נספר לכם בהרחבה מחר בערב עם החשיפה הרשמית של הדגם.

 

סיאט לאון החדשה
סיאט לאון MK4.

 

תגובות (9)

This comment was minimized by the moderator on the site

מקדימה נראה מכוער ומיושן , מאחור נראה יפה

This comment was minimized by the moderator on the site

אשכררההה הפכו אותה לפורד פוקוס מקדימה איזה גועל
ונזק עשו לאוטו מטומטמים היה לו יופי חייתי מקדימה והפכו אותו לחזית של פורד פוקוס או פיאסה החדשה אידיוט מי שעשה את זה

This comment was minimized by the moderator on the site

נראה כמו מאזדה 6 . אשקרא דפקו אותנו

This comment was minimized by the moderator on the site

ספרו לנו בעלי לאון על האמינות !!!!!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

אמינה ביותר עדיף מהפח של טיוטה

This comment was minimized by the moderator on the site

הייתה לי לאון 1.8 שקניתי חדשה ב 2012. נסעתי איתה 150 אלף ק"מ ולא היו בעיות. אחרי 5 שנים ביוזמת המוסך הוחלף לי קלאץ' כפול במסגרת האחריות (רעידות בתחילת נסיעה) ופעם אחת היה לי קצר והוחלפה לי תיבת...

הייתה לי לאון 1.8 שקניתי חדשה ב 2012. נסעתי איתה 150 אלף ק"מ ולא היו בעיות. אחרי 5 שנים ביוזמת המוסך הוחלף לי קלאץ' כפול במסגרת האחריות (רעידות בתחילת נסיעה) ופעם אחת היה לי קצר והוחלפה לי תיבת פיוזים.
סה"כ נראה לי מאוד סביר לשבע שנים עם רכב.

לפני כמה חודשים עשיתי טרייד וקניתי לאון חדשה 1.5

אני אישית אוהב את הביצועים וצריכת הדלק ואפילו את בלימת המנוע שיש עם הגיר הזה ומוכן לשלם את המחיר של מעט חוסר נוחות / קפיציות שיש לגיר הרובוטי
אני חושב שהמחיר (יחסית לשוק בארץ לפחות) של סיאט הוא תחרותי והיחס תרומה למחיר הוא גבוה.
קניתי את דגם הסטייל במסגרת מבצע של צ'מפיון ב 120K (לפני תוספות ואגרת רישוי)

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מקדימה היא דומה ליונדאי i30 האצבק החדשה מאחורה לקיה ספורטאג', חבל דווקא הלאון האחרונה הייתה יפה וסקסית

This comment was minimized by the moderator on the site

לאון 2016 סטיישן. מלא בעיות חשמל חלונות מולטימדיה גג שמש וכו וכו שעושים בעיות. חלקים מתפרקים. קפיצות ורעשים מהמתלים. ומהגיר. בפרט; כשהאוטו קר. אבל מבחינת חוזק מנוע וצריכת דלק ומרווח לנוסעים, למרות...

לאון 2016 סטיישן. מלא בעיות חשמל חלונות מולטימדיה גג שמש וכו וכו שעושים בעיות. חלקים מתפרקים. קפיצות ורעשים מהמתלים. ומהגיר. בפרט; כשהאוטו קר. אבל מבחינת חוזק מנוע וצריכת דלק ומרווח לנוסעים, למרות אי הנוחות מהקפיצות נראה לי שאין הרבה מתחרים במחיר הזה

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location