כשנתיים לאחר שפיך (Piëch) אוטומוטיב הציגה את הקונספט Mark Zero החשמלי היא מציגה גרסה עדכנית יותר של הדגם, בשם פיך GT, כחלק מההכרזה על תחילת מבחני הכביש של הדגם. לפי החברה, מה שאנחנו רואים בתמונות זה מה שנפגוש בשנת 2024, השנה בה החברה תשיק את גרסת הייצור הסופית של הדגם.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

פיך אוטומוטיב היא חברה שווייצרית שהוקמה ע"י טוני פיך, הבן של פרדיננד פיך שהיה המנכ"ל והיו"ר הנועז והאגדי של קבוצת פולקסווגן. בכוונת החברה להשיק בהמשך שני דגמים חשמליים נוספים, SUV כמובן וכן רכב סדאן יוקרתי.

 

פיך GT
כן, היא בהחלט מזכירה את אסטון מרטין.

מאז שהוצג הקונספט מערכת ההנעה החשמלית של הדגם שודרגה והיא מתבססת על שלושה מנועים חשמליים, שניים אחוריים, בהספק כולל של 600 כ"ס ולפי החברה לדגם יהיה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-3.0 שניות המושג על משקל של 1,800 ק"ג, משקל קל יחסית במונחים של רכב חשמלי.

 

כמו במקרה של רימאק, מערך הסוללות מותקן ברצפת הרכב בצורת האות T בכדי להשיג חלוקת משקל אידיאלית המפחיתה את הנטייה לגלגול. הדגם עושה שימוש בסוללות פאוץ' של חברת Desten הסינית, חברה חדשה יחסית המתמחה פיתוח סוללות לרכב חשמלי וטוענת שטכנולוגיית הסוללות שלה תאפשר טעינה של 0 עד 80% מביקולת הסוללה בפחות מחמש דקות באמצעות שימוש במטען בהספק של 900kW. כל זה לצד הבטחה לאורך חיים גדול מזה של סוללות ליתיום-יון ולפי החברה לסוללות אורך חיים של כ-1.5 מיליון ק"מ. פיך לא מציינת את קיבולת הסוללה שהותקנה בפיך GT אך היא כן מציינת כי לדגם יהיה טווח נסיעה של 500 ק"מ.

 

פיך GT
פיך GT.

מי שאחרי על התחום התחום הדינאמי של הפיך GT הוא קלאוס שמידט (Klaus Schmidt), מהנדס שהחזיק במגוון תפקידים בכירים כולל ראש חטיבת M של ב.מ.וו, בה עבד במשך 30 שנה.

 

הייצור של הפיך GT יעשה ע"י יצרן משנה ובכוונתה של פיך אוטומוטיב להגיע לייצור של כ-1200 יחידות בשנת הייצור הראשונה.