מרצדס S קלאס החדשה 2013, נתפסת בעדשת המצלמה לראשונה ללא כל הסוואה.

2013 מרצדס S קלאס החדשה צילום:כריס דואן

מרצדס חשפה רק אתמול מספר תמונות רשמיות של תא הנוסעים של S קלאס 2013 החדשה והיום (שלישי), אנחנו נחשפים לראשונה גם אל עיצובו החיצוני של הדור השישי לספינת הדגל של מרצדס.

 

מרצדס S קלאס החדשה (W222), משלבת באומנות בין מראה יוקרתי וקלסי שלא מותיר ספק בדבר היותה מכונית יוקרה, לבין מראה מודרני ועדכני, כיאה לדגם שמאז ומתמיד מציג את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הבטיחות, הנוחות והאבזור.

 

לא קשה לראות שהדגם החדש שומר על קשר ישיר עם העיצוב של הדור הקודם, אך כמו כל דגמי מרצדס החדשים ובמיוחד E קלאס החדשה אשר הציגה לראשונה את שפת העיצוב העדכנית של מרצדס, קווי העיצוב החזקים מציירים גוף בעל נוחות ומראה שרירי לעומת העיצוב הנקי, העגלגל והרך שאפיין את דגמי מרצדס בעבר.

 

מרצדס אכלה מרורים בשנים האחרונות משתי המתחרות מבית, ב.מ.וו ואודי שעקפו אותה במכירות, אך כאשר זה מגיע לספינת הדגל של החברות, אודי עם ה-A8 ו-ב.מ.וו עם סדרה 7, אין להן עדיין תשובה ל-S קלאס של מרצדס שממשיכה כבר עשרות שנים להיות מכונית היוקרה הנמכרת ביותר בעולם.

 

מרצדס S קלאס החדשה תהיה מפגן טכנולוגי מרשים ואל חלק ממערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם נחשפנו בעבר. את הדגם, בין היתר, ישרתו מערכות כגון מערכת חניה אוטו' מלאה השולטת גם על הבלמים (לראשונה בעולם), תאורת ראשית מסוג LED (בכל הדגמים) המזהה ומכוונת אלומת אור לעבר הולכי רגל בחושך (ישנה גם מערכת ראיית לילה כמובן) ובנוסף, פועלת במצב אור דרך (גבוה) באופן קבוע מבלי לסנוור נהגים אחרים. עוד ניתן למצוא מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת במהירויות של עד 200 קמ"ש וכן עד עצירה מלאה והמשך נסיעה לאחר מכן (מאפשרת נהיגה אוטו' מלאה בפקקי תנועה לדוגמה). מערך של מצלמות וחיישנים מספק למערכות הבטיחות ברכב תמונה דו ממדית של הנעשה סביב הרכב עד מרחק של 500 מטר מהרכב ותמונה תלת ממדית במרחק של עד 50 מטר מהרכב.

 

מרצדס S קלאס החדשה תעשה את הופעת הבכורה העולמית שלה ב-15 למאי 2013 בהמבורג, גרמניה.

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.