סוזוקי סוויפט הנוכחית, שנחשפה לראשונה בדצמבר 2016, תוצג בקרוב בדגמי 2020 מחודשים המציגים מתיחת פנים קלה לה הדגם זכה. אל מתיחת הפנים לדגם אנחנו נחשפים לראשונה בזכות צילומים של קטלוג הדגם אשר דלפו לרשת.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

ויזואלית לפחות, השינויים בדגם מינוריים ביותר ומסתכמים בעיצוב שונה לגריל הקדמי, שבכת נקודות עם פס כרום חוצץ לדגמים הרגילים ושבכת כוורת בולטת יותר לרמת הגימור RS הספורטיבית. תאורת היום בפנסים הראשיים עודכנה ועיצובים חדשים יחד עם צבעים חדשים למבחר משלימים את העדכון הקל לדגם.

 

סוזוקי סוויפט
עדכון ויזואלי קל.

בתחום ההנעה, הסוויפט 2020 זוכה לתוספת של מערכת מיקרו היברידית 48V חדשה למנוע ה-1.2 ליטר של הדגם, לעומת 12V בדגם היוצא - מערכת שלא שווקה בישראל. זו מערכת שאמורה לאפשר הפחתה של עד 20% בפליטת ה-CO2 ושיפור של עד 15% בצריכת הדלק. בניגוד למנוע ללא המערכת המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', הגרסה ההיברידית משודכת לתיבת הילוכים רציפה CVT - כך לפחות עבור הגרסה לשוק היפני של הדגם.

כן, גם הסוויפט ספורט, שעדיין לא עשתה עליה לישראל למרות שמועות ורמזים מצד היבואן, זכתה למספר עדכונים ויזואליים.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

מעניין אם היבואן יביא את הגרסה המעודכנת ולא העירומה. כך היה גם גורל סוויפט ספורט שלא הגיעה לארץ למרות ההבטחות.

This comment was minimized by the moderator on the site

היבואן יביא את הדגם הפשוט, ויתקע מחיר של פרימיום

This comment was minimized by the moderator on the site

להיום רוב רכבי סוזוקי רמה בטיחותית נמוכה ביותר תבדקו

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location