2021 קיה EV6 החשמלי
קיה EV6 - קרוסאובר חשמלי ייעודי.
2021 קיה EV6 החשמלי
קיה EV6 - קרוסאובר חשמלי ייעודי.

קיה מספקת לנו תמונות ופרטים ראשוניים על הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון שלה, קיה EV6. את הפרטים המלאים על הדגם קיה תחשוף בהמשך החודש באירוע השקה שיועבר בשידור ישיר.

 

קיה אמנם לא חושפת את הפרטים הטכניים על הדגם אך מכיוון שמדובר בדגם מקביל לאיוניק 5 של יונדאי, את רוב הפרטים כבר יש לנו. קיה EV6 מבוסס על פלטפורמת E-GMP הייעודית לרכבים חשמליים של קבוצת יונדאי וכמו האיוניק 5 גם הוא מצויד בסוללה הפועלת במתח כפול של 400V או 800V מה שמאפשר לדגם טעינה אולטרה מהירה בהספקים של עד 350kW וטעינה של 10-80 אחוז מקיבולת הסוללה בזמן של 18 דקות בלבד.

 

קיה EV6
עיצוב מעניין?

כמו באיוניק 5 אנחנו מצפים למצוא מנועים חשמליים בהספקים של 167 כ"ס עד 302 כ"ס עם הנעה אחורית או כפולה וטווח נסיעה מרבי של עד 480 ק"מ. בעוד האיוניק 5 מציגה עיצוב דינמי, צעיר עם חתימת תאורה ייחודית, בקיה בחרו בקו עיצוב שבשלב זה נקרא לו מעניין, פשוט כי עוד צריך להתרגל אליו ולראות את הדגם במציאות.

 

קיה EV6
קיה EV6.

תא הנוסעים כבר הרבה יותר שגרתי למראה עם עיצוב נקי וכמו באיוניק 5, גם כאן יש מול הנהג מצד מסכי "12.3 תחת מסגרת אחת, מס אחד עבור מערכת המולטימדיה והשני עבור לוח המחוונים. הקונסולה בין המושבים היא קונסולה דו מפלסית צפה, כלומר לא מחוברת לדשבורד. נוכל למצוא בחלקה העליון משטח טעינה אלחוטי, מחזיקי כוסות, בורר מצבי נסיעה ועוד ובחלקה התחתון ישנו תא אחסון גדול לצד מספר שקעי טייפ C.

מתחת לתחי המיזוג המרכזיים נוכל למצוא ממשק מגע בעל תפקוד כפול, לחיצה אחת מציגה קיצורים למערכת המולטימדיה ולחיצה נוספת ממשק שליטה על בקרת האקלים המפוצלת. חותם את תא הנוסעים הוא גלגל הגה חדש בקיה שבמרכזו נמצא את הלוגו החדש של המותג.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.