רגע לפני החשיפה הרשמית מחר (02.06) תמונות של סדרה 4 קופה החדשה (G22) דלפו לרשת, מאפשרות לנו לקבל הצצה ראשונה אל מה שכבר ידענו שיגיע, עיצוב הגריל החדש ומעורר המחלוקת בקרב מעריצי המותג.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סדרה 4 קופה החדשה די נאמנה לעיצוב של הקונספט 4 שהוצג בספטמבר אשתקד כקדימון לדגם, וזה כולל כמובן את גריל הכליות החדש שהוא הומאז' לדגמי העבר של החברה, כגון ב.מ.וו 328 של שנות ה-30, שכולן צוידו בגריל כליות בעיצוב אנכי שהיה גדול לא פחות מזה שהותקן כעת בסדרה 4 החדשה. למעשה, רק בעשורים האחרונים ב.מ.וו עברה לעיצוב אופקי יותר של הגריל שלה.

 

סדרה 4 החדשה
גם עם הגריל מעורר המחלוקת העיצוב מוצלח מאוד.

אם נתעלם מהגריל הבולט, שהצית עשרות דיונים סוערים בפורומים השונים ברשת, העיצוב החיצוני של סדרה 4 החדשה הוא בסך הכל המשך מוצלח מאוד לסדרה 4 קופה הנוכחית ואל הגריל עצמו? בסוף נתרגל כפי שהתרגלנו לעיצובים מעוררי המחלוקת של כריס בנגל עם ב.מ.וו E60 (סדרה 5) או E65 (סדרה 7) מלפנים 20 שנה.

בתא הנוסעים אנחנו כבר לא מצפים להפתעות ולמעט שינויים מינוריים נפגוש שם את עיצוב תא הנוסעים המוכר של סדרה 3 החדשה. גם בתחום ההנעה לא צפויות הפתעות, מנוע 2.0 ליטר טורבו B48 בדגמי הבסיס בהספקים של 184 עד 258 כ"ס ודגם שישה צילינדרים M440i עם מנוע 3.0 ליטר טורבו B58 עם 357 כ"ס. סדרה 4 הנוכחית לא שווקה עם מערכת היברידית פלאג-אין כמו בסדרה 3 עליה היא מבוססת, יהיה מעניין לראות האם סדרה 4 החדשה תשווק עם המערכת העדכנית של דגם 330e החדש - עד 292 כ"ס במצב Xtraboost וטווח נסיעה חשמלי של כ-56 ק"מ.

 

סדרה 4 החדשה
המשך מוצלח לסדרה 4 קופה הנוכחית.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

עיצוב כמעט מושלם אלמלא הגריל המכוער להחריד.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location