תמונות ראשונות של סוזוקי קרוסאובר המחודש הגיעו לרשת, חושפת חזית אגרסיבית וחדשה ותוספת של מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס להיצע.

2016 סוזוקי קרוסאובר החדש - מתיחת פנים
סוזוקי קרוסאובר זוכה למתיחת פנים ולמנוע 1.4 טורבו

באירוע רשמי שנערך השבוע בהונגריה, סוזוקי הונגריה הציגה החברה לבאים את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של סוזוקי קרוסאובר (SX4 S-Cross). הפרטים מעטים אך התמונות מספקות לנו הצצה ראשונה ומלאה אל הפנים החדשות של הקרוסאובר.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סוזוקי קרוסאובר הוא אמנם סיפור הצלחה בישראל אך העיצוב החיצוני הוא לא אחד מנקודות החוזקה של הדגם, במיוחד החזית "החלבית" שלא מתכתבת עם השני שליש האחוריים – גם לא עם שם הדגם “S-CROSS”. בנקודה זו בדיוק השקיעה סוזוקי את עיקר המאמץ במתיחת הפנים לדגם כאשר כל חזית הדגם חודשה לחלוטין, כולל מכסה מנוע תפוח יחד עם גריל גדול עם מסגרת כרום הבולטת ופנסים ראשיים שעוצבו מחדש. התוצאה היא עיצוב הרמוני, בעל נוכחות רבה יותר ובעיקר מה שהושג הוא פרופורציות נכונות בין חלקו הקדמי והאחורי של המרכב.

 

תא הנוסעים של הקרוסאובר המחודש, לפחות ממבט ראשון, כלל לא השתנה עם מתיחת הפנים לדגם. סביר להניח כי מערכת המולטימדיה בדגם עודכנה ולדגם נוספו מערכות בטיחות מתקדמות – נמתין לחשיפה הרשמית הצפויה להיעשות בקרוב.

 

יחד עם העדכון החיצוני המשמעותי, סוזוקי ציידה את הקרוסאובר המחודש במנוע 1.4 ליטר טורבו Boosterjet החדש של החברה, אותו הציגה לראשונה סוזוקי עם הויטרה S. למנוע ה-1.4 טורבו, במידה ומדובר באותה גרסת מנוע, הספק מרבי של 140 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בטווח של 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' וכן להנעה כפולה AllGrip. סביר להניח כי בשוק המקומי שלנו הדגם ימשיך עם מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה, בעיקר בכדי לשמור על מחיר תחרותי. 

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

חשוב לשמור על פער בין אירופה לבין המזרח התיכון ולכן סביר להניח שבישראל הקרוסאובר והויטארה ימשיכו להימכר עם מנוע מיושן וחלש וללא מערכות בטיחות מתקדמות .

This comment was minimized by the moderator on the site

כבעל סוזוקי קרוסאובר, בהחלט זה רכב נהדר שנותן תמורה למחיר. נראה שהדגם החדש בהחלט השתפר בכל תחום ומקווה שיגיע לישראל עם רמת גימור ואבזור גבוהה (גם בטיחותי), ומחיר שפוי. למרות זאת, פחות התחברתי...

כבעל סוזוקי קרוסאובר, בהחלט זה רכב נהדר שנותן תמורה למחיר. נראה שהדגם החדש בהחלט השתפר בכל תחום ומקווה שיגיע לישראל עם רמת גימור ואבזור גבוהה (גם בטיחותי), ומחיר שפוי. למרות זאת, פחות התחברתי לגריל הקדמי הכסוף.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מי יקנה את המנוע המיושן הנוכחי 120 כ"ס ?!!! חייבים להביא לארץ את המנוע החדש 140 כ"ס טורבו אחרת פשוט לא יהיו תחרותיים טכנולוגית ולא יהיו קונים. והמחיר לרכב עם המנוע החדש צריך להיות כ 120,000 ש"ח...

מי יקנה את המנוע המיושן הנוכחי 120 כ"ס ?!!! חייבים להביא לארץ את המנוע החדש 140 כ"ס טורבו אחרת פשוט לא יהיו תחרותיים טכנולוגית ולא יהיו קונים. והמחיר לרכב עם המנוע החדש צריך להיות כ 120,000 ש"ח כולל הכל

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location