תמונות ראשונות של סוזוקי קרוסאובר המחודש הגיעו לרשת, חושפת חזית אגרסיבית וחדשה ותוספת של מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס להיצע.

2016 סוזוקי קרוסאובר החדש - מתיחת פנים
סוזוקי קרוסאובר זוכה למתיחת פנים ולמנוע 1.4 טורבו

באירוע רשמי שנערך השבוע בהונגריה, סוזוקי הונגריה הציגה החברה לבאים את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של סוזוקי קרוסאובר (SX4 S-Cross). הפרטים מעטים אך התמונות מספקות לנו הצצה ראשונה ומלאה אל הפנים החדשות של הקרוסאובר.

 

סוזוקי קרוסאובר הוא אמנם סיפור הצלחה בישראל אך העיצוב החיצוני הוא לא אחד מנקודות החוזקה של הדגם, במיוחד החזית "החלבית" שלא מתכתבת עם השני שליש האחוריים – גם לא עם שם הדגם “S-CROSS”. בנקודה זו בדיוק השקיעה סוזוקי את עיקר המאמץ במתיחת הפנים לדגם כאשר כל חזית הדגם חודשה לחלוטין, כולל מכסה מנוע תפוח יחד עם גריל גדול עם מסגרת כרום הבולטת ופנסים ראשיים שעוצבו מחדש. התוצאה היא עיצוב הרמוני, בעל נוכחות רבה יותר ובעיקר מה שהושג הוא פרופורציות נכונות בין חלקו הקדמי והאחורי של המרכב.

 

תא הנוסעים של הקרוסאובר המחודש, לפחות ממבט ראשון, כלל לא השתנה עם מתיחת הפנים לדגם. סביר להניח כי מערכת המולטימדיה בדגם עודכנה ולדגם נוספו מערכות בטיחות מתקדמות – נמתין לחשיפה הרשמית הצפויה להיעשות בקרוב.

 

יחד עם העדכון החיצוני המשמעותי, סוזוקי ציידה את הקרוסאובר המחודש במנוע 1.4 ליטר טורבו Boosterjet החדש של החברה, אותו הציגה לראשונה סוזוקי עם הויטרה S. למנוע ה-1.4 טורבו, במידה ומדובר באותה גרסת מנוע, הספק מרבי של 140 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בטווח של 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' וכן להנעה כפולה AllGrip. סביר להניח כי בשוק המקומי שלנו הדגם ימשיך עם מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה, בעיקר בכדי לשמור על מחיר תחרותי. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.