סוזוקי מעניקה לויטרה 2019 עיצוב מודרני יותר ומציידת את הדגם במנועי 1.0 ו-1.4 ליטר טורבו ובמערכות בטיחות מתקדמות.

 

לקראת החשיפה הרשמית של הדגם בתערוכת פריז הקרובה (אוקטובר 2018), סוזוקי מספקת לנו הצצה ראשונה אל הויטרה 2019 המחודש, מתיחת פנים לקרוסאובר הקומפקטי/עירוני של סוזוקי אשר הוצג לראשונה בתערוכת פריז 2014. הסיבה לחשיפה המוקדמת היא שהחודש, יולי, סוזוקי מציינת 30 שנות ויטרה מאז שהוצג הדור הראשון של הדגם ביולי 1988.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, סוזוקי לא ביצעה שינויים דרמטיים, אלא רק רענון קל לעיצוב המוצלח של הדגם. סוזוקי עדכנה את הגריל הקדמי בצלעות כרום אנכיות ובצעה מספר שינויים קלים לעיצוב הפגוש הקדמי. מאחור אנחנו פוגשים עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים (LED) ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני לדגם. סוזוקי לא מספקת לנו עדיין הצצה מלא אל תא הנוסעים, אך היא כן מציגה את לוח המחוונים שעוצב מחדש וכולל כעת מסך מחשב דרך צבעוני.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
עיצוב חדש ומודרני לפנסים מאחור.

החידוש המשמעותי יותר נמצא בתחום ההנעה, עבור השוק האירופאי לפחות סוזוקי מוסיפה לדגם את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (BoosterJet) עם הספק מרבי של 110 כ״ס ומומנט מרבי של 17.3 ק"מ לליטר בין 2,000-3,500 סל"ד. מנוע זה משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים ידני וכאופציה למערכת הנעה כפולה ALLGRIP.

 

בנוסף למנוע זה אנחנו פוגשים את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו המוכר של סוזוקי, המוצע עם הויטרה S עוד מסוף 2015. למנוע זה הספק מרבי של 140 כ״ס ומומנט מרבי של של 22.4 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' (אופציה להנעה כפולה) והוא מספק בדגם ביצועים של 10.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 18.2 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו' (עם מערכת עצור/סע המוצעת כסטנדרט). הערה: נתוני צריכת הדלק הם לדגם טרום מתיחת פנים.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
עדכון קל לעיצוב החזית.

סביר להניח כי בישראל וכמו הקרוסאובר, הויטרה מחודש ישווק בתחילת 2019 עם מנוע ה-1.4 ליטר, תיבת 6 הילוכים אוטו׳ ועם אופציה להנעה כפולה, זאת במקום מנוע ה-1.6 ליטר של הדגם הנוכחי.

הויטרה המחודש מצויד במגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כגון בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור וזיהוי תמרורים. לנו רק נותר לקוות כי מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, תחל סוף סוף להציע את דגמי סוזוקי בישראל עם מערכות אלו.