2020 אופל אינסיגניה המחודשת
2020 אופל אינסיגניה המחודשת.
2020 אופל אינסיגניה המחודשת
2020 אופל אינסיגניה המחודשת.

תמונות ופרטים ראשונים על דגמי 2020 המחודשים של האינסיגניה דלפו לרשת.

 

דגמי 2020 המחודשים של האניסיגניה נחשפים לראשונה, מספר ימים לפני החשיפה הרשמית בתערוכת הרכב של בריסל בהמשך החודש. האינסיגניה זכתה למתיחת פנים המגיעה כשלוש שנים לאחר שהדור השני של האינסיגניה הוצג לראשונה וכשנתיים לאחר שהדגם הושק בישראל.

חזית הדגם עוצבה מחדש לטובת מראה נקי ובעיקר רחב יותר מזה של הדגם היוצא, זה כולל עיצוב חדש וצר יותר לגריל הקדמי יחד עם עיצוב חדש לפנסים הראשיים עם חתימת תאורת LED חדשה ואופציה לתאורת IntelliLux LED מתקדמת עם 84 יחידות LED נפרדות - לעומת 16 בלבד בדגם היוצא. מאחור העדכון צנוע יותר וכולל רק עדכון קל לסופיות האגזוז בתחתית הפגוש האחורי. כל הדגמים מצוידים כסטנדרט בתאורת LED מלאה.

 

2020 אופל אינסיגניה מתיחת פנים
עדכון זניח מאחור.

בתא הנוסעים, שעדיין לא נחשף, נוכל למצוא מערכת מולטימדיה מעודכנת עם ממשק גרפי חדש והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ותוספת של משטח טעינה אלחוטי. בנוסף נמצא מראה מרכזית עם מצלמה אחורית בהפרדה גבוהה, תצוגה עילית חדשה ופתיחה ללא מגע של דלת תא המטען החשמלית בדגם הסטיישן.

 

2020 אופל אינסיגניה מתיחת פנים
אינסיגניה 2020.

מפרט המנועים של האינסיגניה עדיין לא נחשף, אך סביר להניח כי דגם הבסיס יצויד במנוע ה-1.4 ליטר טורבו שלושה צילינדרים החדש של אופל שהוצג לראשונה עם האסטרה המחודשת, מנוע בספק מרבי של 145 כ"ס ו-24 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים רציפה. היצע המנועים של האינסיגניה הנוכחית כולל מנוע 1.5 ליטר טורבו 165 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו 200 כ"ס, 2.0 ליטר טורבו 250 כ"ס ושני מנועי דיזל בנפחים של 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר.

מפרט הבטיחות שודרג עם תוספת של ניטור תנועה חוצה מאחור ובנוסף נמצא בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטח מת בצידי הרכב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רמזורים ועוד. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.