2021 ב.מ.וו M4 החדשה
M3 ו-M4 החדשות.
2021 ב.מ.וו M4 החדשה
M3 ו-M4 החדשות.

מספר דקות לאחר ש- ב.מ.וו הודיעה כי לקראת סוף החודש (23.09) היא תחשוף את ה- M3 ו- M4 החדשות (G80/G82) תמונות רשמיות של שני דגמי הביצועים דלפו לרשת ולפי עיצוב חישוקי הגלגלים המחריד, לא קשה לנחש כי הדגמים שבתמונות אלו גרסאות הקומפטישן הבכירות.

 

ידענו שזו החזית שנקבל לאחר ש-ב.מ.וו חשפה את סדרה 4 החדשה ולאחר מבט שני, שלישי ורביעי, הוא עדיין לא קל לעיכול אך בשורה התחתונה של דבר, עבור כותב שורות אלו לפחות, השד לא כזה נורא גם אם ברור שבעוד מספר שנים כאשר תוצג מתיחת הפנים לדגמים נפגוש משהו קצת יותר מוצלח והרמוני למראה. אם אתם שואלים מדוע גם ה-M3 צריכה "לסבול" מהגריל מעורר המחלוקת הזה, נזכיר לכם שזו פשוט המסורת בשני הדורות האחרונים של ה-M3, היא תמיד קיבלה את עיצוב הגריל הקדמי של דגם הקופה.

 

2021 ב.מ.וו M3 החדשה
M3 החדשה.

רבים אולי יתלוננו על העיצוב החדש, אבל אף אחד לא יתלונן על השדרוג המשמעותי שנמצא בחזית הדגמים. את מנוע ה-S55 מחליף כעת מנוע ה- S58 החדש שהוצג לראשונה עם ה- X3M/X4M שכמו בעבר הוא מנוע שישה צילינדרים טווין-טורבו בנפח של 3.0 ליטר אך כעת הוא מייצר הספק מרבי של 480 כ"ס ומומונט מרבי של 66.2 קג"מ בגרסאות הבסיס, תוספת של 49 כ"ס לעומת M4/M3 היוצאות, והספק מרבי של 510 כ"ס ומומנט זהה בגרסאות הקומפטישן הבכירות.

 

2021 ב.מ.וו M4 ו-M3 החדשות
אין הפתעות מאחור.

לראשונה, לקוחות הדגמים יוכלו לבחור במערכת הנעה כפולה xDrive עם טכנולוגיה שנלקחה מה-M5, זו מערכת עם תעדוף ברור לציר האחורי ומצד דריפט בו כל הכוח עובר לציר האחורי - כאשר בקרת היציבות מנותקת. את דגמי הבסיס ניתן לקבל עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו' (במקום 7 הילוכים DCT בדגם היוצא) ואת דגמי הקומפטישן ניתן לקבל עם תיבת 8 הילוכים אוטו' בלבד. הדגמים עם תיבה אוטומטית כוללים בנוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית.

 

2021 ב.מ.וו M4 תא הנוסעים
M4 תא הנוסעים.

אנחנו זוכים גם להצצה ראשונה אל תא הנוסעים של ה-M4 החדשה. מושבי הבאקט הצרים עם גב קרבון הם ללא ספק אופציה בתוספת תשלום נכבדה ואת תא הנוסעים אפשר לקבל בשני גוונים עם שילוב צבעים שלא זמין בגרסאות הרגילות של הדגמים.

פרטים מלאים על הדגמים נדע כאמור מחר עם החשיפה הרשמית.

 

2021 ב.מ.וו M3 ו-M4

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.