2021 קיה סטינגר החדשה
קיה סטינגר זוכה למתיחת פנים.
2021 קיה סטינגר החדשה
קיה סטינגר זוכה למתיחת פנים.

קיה מספקת לנו הצצה ראשונה אל דגמי 2021 המחודשים של קיה סטניגר, מכונית הפאסטבק הספורטיבית הנעה אחורית של החברה המתחרה מול דגמים כגון אודי A5 ספורטבק בכל הקשור למחיר, אך גדולה כמו ה-A7 ספורטבק.

 

בשלב זה קיה רק מספקת לנו רק תמונות של מתיחת הפנים לסטינגר, את שאר הפרטים על הדגם המחודש היא תחשוף לקראת תחילת השיווק של הדגם בהמשך החודש בשוק הבית הקוריאני.

 

2021 קיה סטינגר החדשה
עיצוב אגרסיבי יותר לפגוש ופנסים חדשים.

בחזיתה המעודכנת של הסטינגר נמצא פנסים ראשיים LED מעודכנים עם רקע כהה יותר וחתימת תאורה מודרנית יותר למראה. מאחור נמצא עיצוב חדש לפנסים שכמו רכבים מודרניים אחרים מקושרים ביניהם בפס תאורה לכדי יחידה ויזואלית אחת. פנסי האיתות החדשים מאחור מורכבים מ-10 יחידות תאורת LED המסודרות בצורה של דגל משובץ, דגל המשמש בעולם הספורט המוטורי לסימון סוף המרוץ.

 

2021 קיה סטינגר החדשה
אווירה יוקרתית יותר.

רוכשי הגרסה החזקה יותר של הסטינגר יוכלו לבחור בסופיות אגזוז גדולות יותר בגימור כסוף יחד עם דיפיוזר בולט יותר בתחתית הפגוש האחורי. חישוקי גלגלים "18 או "19 בעיצובים חדשים משלימים את העדכון החיצוני לדגם. לקוחות שירצו מראה משודרג יוכלו לבחור מבין שתי חבילות עיצוב המוצעות לראשונה עם הדגם.

עיצוב תא הנוסעים אמנם לא השתנה, אך קיה דאגה לשדרג את החומרים והאבזור ליצירת אווירה יוקרתית יותר. זה כולל מראה מרכזית ללא מסגרת, מערכת מולטימדיה "10.25 חדשה עם כל הטכנולוגיה העדכנית ביותר של קיה, מסך "7 חד יותר בלוח המחוונים, תאורת אווירה משודרגת ב-64 גוונים, תפירה חדש לריפודי העור במושבים ובדלתות ואת הקונסולה בין המושבים ניתן לקבל בגימור אלומיניום או קרבון. לקוחות הדגם יוכלו לבחור בריפודי עור נאפה במספר צבעים חדשים.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.