2021 טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש.
2021 טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש.

כחמש שנים לאחר שהציגה את הדור השמיני של הטנדר היילקס, טויוטה חושפת את דגמי 2021 החדשים של הדגם אשר זכו למתיחת פנים מקיפה למדי הכוללת עיצוב חיצוני חדש, מנוע 2.8 ליטר טורבו דיזל חדש, תא נוסעים משודרג עם מולטימדיה חדשה ורמת גימור בכירה חדשה Invincible שמופיעה בתמונות.

 

דגמי 2021 של טויוטה היילקס זכו לעדכון מקיף במיוחד לעיצוב החיצוני, עדכון בהשראת דגמים כגון הראב4. החזית החדשה מעניקה לדגם מראה קשוח יותר ופנסים ראשיים חדשים עם תאורת LED מעניקים לדגם מראה מודרני יותר. גם הפנסים מאחור זכו ליחידות תאורה חדשות עם בסיס תאורת LED.

 

טויוטה היילקס החדש 2021
עיצוב קשוח ומודרני יותר.

מנוע ה-2.8 ליטר 177 כ"ס של הדגם הנוכחי, מנוע שלא שווק בישראל, זכה לגרסה חדשה עם הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ, מספיק לפי טויוטה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.0 שניות, 2.8 שניות פחות ממנוע ה-2.4 ליטר 150 כ"ס של הדגם הנוכחי. המנוע הזה יהיה זמין עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' והנעה כפולה כסטנדרט. מה עם מנוע ה-2.4 ליטר דיזל של הדגם הנוכחי? טויוטה לא מציינת זאת אך הוא צפוי להמשיך ללא שינוי.

 

טויוטה היילקס החדש 2021
מנוע 2.8 דיזל חדש.

בתא הנוסעים המשודרג אנחנו מוצעים מערכת מולטימדיה "8 חדשה הכוללת כעת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בהתאם לרמת הגימור נוכל למצוא בנוסף מערכת שמע של JBL, מפתח חכם לכניסה והתנעה, בקרת אקלים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד. לקוחות הדגם יוכלו להוסיף אבזור ייחודי כגון וילון גלילה חשמלי מאלומיניום לארגז האחורי, נעילה לדלת תא המטען ועוד.

 

טויוטה היילקס החדש 2021 תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה.

טויוטה מדווחת כי המתלים בדגם זכו למספר שדרוגים, כולל בולמים חדשים מלפנים ומאחור, תכנון משופר לקפיצי העלים האחוריים ותותבים (בושינג) חדשים. כל אלו ישפרו לפי החברה את איכות הנסיעה של הדגם מבלי להתפשר על יכולות השטח. דגמי ההנעה האחורית זכו לדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני המדמה פעולה של דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, סל"ד הסרק של המנוע הופחת מ-850 ל-680 סל"ד ותגובות המנוע הותאמה לנהיגת שטח מדויקת יותר.

2021 טויוטה היילקס החדש

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.