טויוטה מציגה את הוורסו-S, מיקרוואן שתתחרה בהונדה ג'אז. וורסו-S תציע שפע של מקום ותיבת 7 הילוכים.

טויוטה חוזרת עם הוורסו-S החדשה לשוק המיקרוואן וחושפת את הפרטים המלאים בתערוכת פריז 2010. היאריס וורסו הקודמת, זכאית לתואר אחד הרכבים הפחות נאים על הכביש, אך עם קהל מעריצים נאמן, וסביר להניח שגם הוורסו-S תזכה למחיאות כפיים על חזרתה לשוק בקרב המעריצים. ה-וורסו-S החדשה, נראית הרבה יותר מעוצבת והומוגנית לעומת היאריס וורסו הקודמת לה פשוט הדביקו גג גבוהה כמו לרכב מסחרי.

 

הוורסו-S תעשה שימוש בשני מנועים. האחד בנזין והשני דיזל, ולא צריך לנחש מי משנייהם יעשה את צעדיו אלינו. מנוע הבנזין הוא מנוע במפח 1.3 ליטר (1.33 ליטר למעשה) בהספק של 96 כ"ס ב-6000 סל"ד גבוהים ומומנט של 12.8 קג"מ המתקבל ב-4000 סל"ד גבוהים, זה אותו מנוע המשרת את היאריס הרגילה. עם המנוע הזה, הוורסו-S לא ממהרת לשום מקום, תאוצה ל-100 קמ"ש תספור 14.7 שניות על שעון העצר, והמהירות המרבית צנועה גם כן ועומדת על 150 קמ"ש בלבד. למנוע זה אופציה לשתי תיבות הילוכים, 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רציפה עם מנופי תפעול על ההגה. עם התיבה הרציפה, צריכת הדלק של הוורסו-S עומדת על 19.2 ק"מ לליטר. המנוע השני בו תצוייד הוורסו-S, הוא מנוע 1.4 ליטר D-4D טורבו דיזל בהספק של 89 כ"ס ומומנט של 21 קג"מ וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.3 ק"מ לליטר.

 

הוורסו-S קצרה מ-4 מטרים ואורכה עומד על 3,990 מ"מ, רוחבה 1,695 מ"מ,גובהה 1,595 מ"מ והיא יושבת על בסיס גלגלים של 2,550 מ"מ, ארוך ב-9 ס"מ מזה של היאריס האצ'בק. כיאה לרכב מהסגמנט הזה, הוורסו-S משופע במחזיקי כוסות, תאי אחסון לרוב בתא הנוסעים. המושבים מאחור ניתנים לקיפול ביחס של 60:40 ובנוסף ניתן לקפל את המושב האחורי בלחיצה על כפתור אחד. נפח תא המטען הוא 393 ליטר ובמצב מקופל 1,388 ליטר.

 

בתחום האבזור, נמצא מסך מגע בגודל 6.1 אינצ' בקונסולה המרכזית השולט במערכת המולטימדיה. חיבור USB יאפשר לכם לחבר את האייפוד שלכם וצפות באלבומים על גבי המסך. קישורית "שן כחולה" תאפשר לסנכרן את הטלפון עם מסך המגע להוצאת וקבלת שיחות. על אותו מסך גם תוצג מצלמת הנסיעה לאחור.

 

toyota-verso-s-10
toyota-verso-s-10
toyota-verso-s-11
toyota-verso-s-11
toyota-verso-s-12
toyota-verso-s-12
toyota-verso-s-13
toyota-verso-s-13
toyota-verso-s-14
toyota-verso-s-14
toyota-verso-s-16
toyota-verso-s-16
toyota-verso-s-17
toyota-verso-s-17
toyota-verso-s-18
toyota-verso-s-18
toyota-verso-s-19
toyota-verso-s-19
toyota-verso-s-20
toyota-verso-s-20
toyota-verso-s-21
toyota-verso-s-21
toyota-verso-s-22
toyota-verso-s-22
toyota-verso-s-23
toyota-verso-s-23
toyota-verso-s-24
toyota-verso-s-24
toyota-verso-s-25
toyota-verso-s-25
toyota-verso-s-26
toyota-verso-s-26
toyota-verso-s-27
toyota-verso-s-27
toyota-verso-s-28
toyota-verso-s-28
toyota-verso-s-29
toyota-verso-s-29
_mg_1777
_mg_1777
_mg_1787
_mg_1787
_mg_1798
_mg_1798
_mg_1803
_mg_1803
_mg_1805
_mg_1805
_mg_1813
_mg_1813
_mg_1816
_mg_1816
_mg_1831
_mg_1831
_mg_1850
_mg_1850
_mg_1869
_mg_1869
_mg_1870
_mg_1870
_mg_1874
_mg_1874
_mg_1883
_mg_1883

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.