הקורולה TREK היא גרסת פנאי לקורולה ספייס, כולל הגבהת מרכב וגימור ייחודי לתא הנוסעים.

 

לאחר שהציגה את הקורולה טרק (TREK) בתחילת השנה, טויוטה החלה כעת בשיווק גרסת פנאי מיוחדת לדגם, גרסה אשר פותחה במשותף עם חברת האופניים האמריקאית TREK ומהווה את הגרסה היקרה ביותר של הקורולה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

טויוטה מייעדת את הדגם למשפחה האקטיבית ועבור אלו, היא הגביה את המרכב ב-20 מ"מ והוסיפה מיגונים בתחתית המרכב ומגלש קדמי ואחורי. לזה טויוטה הוסיפה עיצובים קרביים יותר לפגושים, פלסטיקה כהה לאורך תחתית המרכב וחישוקי "17 בעיצוב ייחודי, חלונות כהים מאחור ותאורת LED כסטנדרט.

 

טויוטה קורולה TREK
הגבהת מרכב של 20 מילימטר.

הקורולה טרק תשווק עם הנעה היברידית בלבד: 1.8 ליטר 122 כ"ס או 2.0 ליטר 180 כ"ס, עם הנעה קדמית בלבד כמו בשאר גרסאות הקורולה באירופה.

 

טויוטה קורולה טרק
גימור ייחודי לתא הנוסעים.

גם בתא הנוסעים נמצא נגיעות עיצוב ייחודיות לגרסה זו. זה כולל ריפוד בשני גוונים התואם את גימור העץ הייחודי לאורך הדשבורד וסביב פתחי המיזוג. בנוסף נמצא ספי דלתות עם הכיתוב "TREK", לוח מחוונים עם מסך "7, מולטימדיה "8 ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

במסגרת שיתוף הפעולה עם TREK, טויוטה סיפקה לקבוצת הרכיבה Trek-Segafred שישה עשר רכבים מדגם הקורולה TREK כרכבים מלווים לקבוצה.

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

טויוטה קורולה סדאן בגירסת “LIMITED” הכי טובה מכל נבחרת הקורולה ושתגיע ב-2.0 ליטר

This comment was minimized by the moderator on the site

מה ההבדל בין גרסת הלימיטד לגרסת הסנס חוץ מהגג שנפתח??

This comment was minimized by the moderator on the site

ה 2000סמ'ק לא היברידית ???

This comment was minimized by the moderator on the site

גם אם יגיע לארץ , כנראה יהיה ממש יקר כמו כל הרכבים החדשים שנמכרים כאן.

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מיושן עם מנוע מיושן , ומרעיש כשהרכב מעט עמוס עם רעשים מוגזמים ומאוד יקר כמו כל הרכבים החדשים ולא בהצדקה .
מקבל המון מכות ב-שאסי עקב גחון מאוד נמוך .
המון שנים לא תיקנו ולא למדו ב-טויוטה
שליקו...

רכב מיושן עם מנוע מיושן , ומרעיש כשהרכב מעט עמוס עם רעשים מוגזמים ומאוד יקר כמו כל הרכבים החדשים ולא בהצדקה .
מקבל המון מכות ב-שאסי עקב גחון מאוד נמוך .
המון שנים לא תיקנו ולא למדו ב-טויוטה
שליקויים צריך לתקן .

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location