טסלה עמדת טעינה מהירה
עמדות הטעינה המהירות של טסלה יהיו פתוחות לכל הרכבים החשמליים.
טסלה עמדת טעינה מהירה
עמדות הטעינה המהירות של טסלה יהיו פתוחות לכל הרכבים החשמליים.

טסלה מתכננת לפתוח לשימוש את רשת עמדות הטעינה המהירה הענקית שלה (Supercharger) גם עבור רכבים חשמליים אחרים עד לסוף השנה הנוכחית. עד היום, רק רכבים של טסלה יכלו לעשות שימוש ברשת עמדות הטעינה של החברה.

 

זו אולי בשורה קצת פחות טובה ללקוחות טסלה שיאלצו כעת לחלוק את עמדות הטעינה עם מותגים אחרים, אך זו בשורה חשובה לשוק הרכב החשמלי שכן טסלה מחזיקה ברשת טעינה מהירה עם פריסה רחבה במיוחד במדינות רבות בעולם, כולל כאן בישראל בה טסלה כבר השיקה 4 תחנות כאלו ועד לסוף הרבעון הראשון של 2022 היא תשיק עוד 6 תחנות כאשר כל תחנה מאפשרת טעינה של מספר רכבים חשמליים במקביל.

 

טסלה עמדת טעינה מהירה
תוספת משמעותית של עמדות טעינה מהירות לשוק הרכב העולמי.

רשת עמדות הטעינה המהירה של טסלה מונה כיום כ-25,000 עמדות ב-2,700 תחנות טעינה הפזורות בעולם. בשוק האמריקאי לטסלה יש שקע טעינה ייחודי ושונה משאר הרכבים החשמליים כך שבשוק זה הלקוחות יאלצו לרכוש מתאם מסוים, ככל הנראה, אך בישראל ובאירופה לדוגמה בדגמי טסלה ישנה אפשרות לעשות שימוש בשקע סטנדרטי CSS בכדי שלקוחות המותג יוכלו לעשות שימוש בעמדות של ספקים אחרים, כך שבישראל לפחות כמעט כל רכב חשמלי חדש יוכל לעשות שימוש בעמדות הטעינה של החברה.

בשלב זה אין עדיין מועד מדויק למעט הצהרה של מאסק שזה יקרה לפני מאוחר יותר השנה. בנוסף, בשלב זה לא ידוע האם הפתיחה לרכבים חשמליים שלא מתוצרת טסלה תהיה מיידת בכל העולם או בהדרגה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.