יונדאי איוניק 7
יונדאי איוניק 7.
יונדאי איוניק 7
יונדאי איוניק 7.

כאשר יונדאי הציגה את מותג המשנה איוניק כמותג תחתיו היא תשווק את כל הדגמים החשמליים היעודיים שלה, היא הציגה איור עם שלושה דגמים. דגם אחד באיור הוא הקונספט יונדאי 45 שהפך לאיוניק 5, השני הוא הקונספט יונדאי Prophecy שכעת נקרא איוניק 6 קונספט ובתחילת השנה הבאה יהפוך ליונדאי איוניק 6 שהיא המתחרה הישירה של יונדאי לטסלה מודל 3. מאחור, ובצורה לא ממש ברורה, הוצג דגם נוסף, יונדאי איוניק 7.

 

כעת, יונדאי מספקת לנו הצצה ברורה יותר אל הקונספט איוניק 7 שהוא הקרוסאובר 6-7 מושבים החשמלי הייעודי של יונדאי אותו תשווק החברה רק בשנת 2024. כמו שאר דגמי מותג המשנה איוניק, גם האיוניק 7 יתבסס על פלטפורמת E-GMP וממידע ראשוני שיונדאי חשפה על הדגם הוא ישווק עם הנעה אחורית או כפולה כאשר אחד מדגמי ההנעה הכפולה יהיה בעל הספק כולל של 302 כ"ס וסוללה בקיבולת של 100kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה של מעל ל-483 ק"מ.

 

יונדאי איוניק 7
יונדאי איוניק 7.

מה שאנחנו רואים בתמונה הוא דגם קונספט, אך אם האיוניק 5 היא מקרה בוחן לנאמנות לשפת העיצוב שהוצגה עם הקונספט אז מה שאנחנו רואים בתמונה הוא בקירוב טוב מה שנפגוש במציאות בעוד מספר שנים. את הקונספט לאיוניק 7 יונדאי צפויה לחשוף במלוא תפארתו במהלך החודשים הקרובים.

 

כאמור, מוקדם הרבה יותר, במהלך השנה הבאה, יונדאי תחשוף את האיוניק 6, מכונית סדאן חשמלית שתהיה המתחרה הישירה של יונדאי לטסלה מודל 3. האיוניק 6 צפויה לעשות שימוש באותן יחידות הנעה של האיוניק 5, החל מהנעה אחורית 204 כ"ס ועד לדגם ביצועים N עם 577 כ"ס שיתחרה ישירות במודל 3 פרפורמנס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.