יוקוהומה Advan Neova AD09
יוקוהומה Advan Neova AD09.
יוקוהומה Advan Neova AD09
יוקוהומה Advan Neova AD09.

בשורה לחובבי הנהיגה, יוקוהומה (Yokohama) משיקה צמיג חדש, Advan Neova AD09, המחליף לאחר תשע שנים את דגם Advan Neova AD08 שהוא אחד הצמיגים היותר פופולריים אצל חובבי הנהיגה, במיוחד ברכבי ספורט על הצד האסייתי.

 

יוקוהומה Advan Neova AD09 הוא צמיג מהסדרה הגבוהה ביותר של יוקוהומה לכביש, קומה אחת מתחת לצמיגי החברה המיועדים במיוחד לימי מסלול ומרוצים, אך כמו הדגם היוצא גם דגם זה צפוי להציג ביצועים מצוינים על הכביש ועל המסלול וכיאה לצמיג יפני הדגם הזה צפוי לספק דפנות קשיחות במיוחד למקסימום מושב לנהג וגדש על אחיזה ביבש.

 

Advan Neova AD09
יוקוהומה Advan Neova AD09.

לפי יוקוהומה מבנה הצמיג תוכן מחדש מהיסוד בכדי לספק מקסימום קשיחות ועמידות לדפנות הצמיג. את הסולייה בתבנית סימטרית של הדגם היוצא, שכנראה הייתה בפני עצמה אחת הסיבות לרכישת הצמיג, יוקוהומה החליפה בסולייה חדשה אסימטרית העושה שימוש בחומרים חדשים (כתף חיצונית מתרכובת של דגם המסלול ADVAN Neova AD08R) וזאת בכדי להשיג אחיזה גבוהה יותר ביבש להשגת זמני הקפה מהירים יותר, שיפור האחיזה ברטוב לעומת הדגם היוצא לצד אופי סלחני יותר של הצמיג לנהגים פחות מנוסים. במילים אחרות, צמיג עם מעבר ברור יותר בין אחיזה להחלקה. יוקוהומה מדווחת כי החומרים החדשים המרכיבים את הסולייה עמידים יותר לנהיגת מסלול כך שהצמיג צפוי לספק אורך חיים גדול יותר מהדור הקודם.

 

יוקוהומה Advan Neova AD09 יהיה זמין לרכישה החל מפברואר 2022 ובשלב ההשקה הדגם יהיה זמין רק ב-20 מידות, החל ממידה 165/55R15 75V ועד למידה 275/30R21 97W XL. לפי יוקוהומה עד לסוף השנה היצע המידות יורחב ל-80 מידות שונות.

 

Advan Sport V107
Advan Sport V107.

אם אתם מחפשים צמיג ספורטיבי אך פחות קיצוני, יוקוהומה משיקה צמיג UHP נוסף לרכבי פרימיום, Advan Sport V107 החדש המחליף את דגם Advan Sport V105. צמיג מסוג זה נוכל למצוא ברכבי ביצועים יוקרתיים עם חישוקים במידות של "18 עד "23.

תגיות: צמיגים
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.