כאשר קופרה חשפה את הקופרה לאון החדשה, שתשווק בישראל החודש, היא הציגה את הדגם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין e-HYBRID בהספק של 245 כ"ס לצד מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספקים של 245 כ"ס או 300 כ"ס.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כעת, קופרה מוסיפה לקופרה לאון מערכת הנעה היברידית פלאג-אין e-HYBRID נוספת בהספק כולל מופחת של 204 כ"ס ו-35.7 קג"מ, זאת לעומת 245 כ"ס ו-40.8 קג"מ בגרסת הפלאג-אין הבכירה. ההבדל בין הדגמים הוא עניין של תוכנה בלבד שכן בשני הדגמים מנוע בנזין 1.4 ליטר טורבו עם 150 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 115 כ"ס ו-33.6 קג"מ. מערכת ההנעה הזו תהיה זימה בשתי גרסאות המרכב של הדגם, 5 דלתות האצ'בק או סטיישן.

 

קופרה לאון היברידית
זמינה גם בקופרה לאון טורר.

הקופרה e-HYBRID 204HP מאפשרת לקבל נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש, זאת לעומת 6.7 שניות ו-225 קמ"ש בדגם e-HYBRID 245HP. בשני הדגמים מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 12.8kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי מלא של 63 ק"מ בדגם הפלאג-אין הבסיסי או 60 ק"מ בדגם הפלאג-אין הבכיר.

 

את הסוללה שבדגם ניתן לטעות באמצעות שקע רגיל בזמן של 5 שעות או עמדת טעינה ביתית 3.6kW בזמן של 3 וחצי שעות.